Alla inlägg den 26 maj 2011

Av Anna - 26 maj 2011 23:39

Man ska inte ens kunna gå på trivselkväll på dagis utan att få ont.

Kära  nån, undrar lite vad som händer med min kropp.

Gubben jobbar kväll och dottern har prov, så jag var ensam med Lillen 2,5 år, på dagis. Trivslekväll. Jättetrevligt. Ja, det kunde det ju ha varit. Om jag inte höll på att ramla sönder av smärta. Lillen skrek i högan sky i nästan en timma. Skämsigt.... Är jag en dålig mamma? Eller bara en sjuk mamma?

Vet inte längre....

Alltså, ibland blir jag lite förvirrad. 

Av Anna - 26 maj 2011 14:16

På FK sida för att se om jag kanske skulle få några pengar imorgon. Jag trodde faktiskt inte det, jag har ju haft sådan himla otur nu ett tag. Men hör och häpna så kommer det några kronor!!! 

Inte alls så mycket som jag fick förut, men jag få pengar!!!! Tjohoooooooo!!!!

Alltså gick sjukskrivningen igenom. Då är det lugnt fram till novembeer nu då. Men jag hoppas du kan komma fram till ett beslut angående sjukbidraget nu också. Det vore så himla skönt att få det ur världen.

Men med min otur så tar det väl till nästa år.  


Men men, nu kanske vi klarar oss i juni iaf...     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en "tjej" på 38 år som har EDS, Ehlers-Danlos Syndrom,typ3, överrörlighetstypen.
Kontakt: anna.EDS@hotmail.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vem är här?

Var kommer ni ifrån?

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards