Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Anna - 17 maj 2011 23:57

Idag har jag varit så trött att ögonen liksom har stängt sej, bara jag suttit ner. 

Hela kroppen har sagt ifrån. 

Att jag aldrig lär mej att lyssna på min kropp och ta det lite lugnt när det börjar! 

Ja ja, det är bara att ta nya tag imorgon! 


Just nu har jag en jätteledsen liten 2.5 åring med ont i örat och magen, som bara gråter och nog kommer vara vaken hela natten.

Så risken är överhängande att jag kommer vara ännu tröttare imorgon!!  

   

Av Anna - 17 maj 2011 00:32

Klockan är mycket, jag har jätteont, men jag ville bara dela med mej lite av mina glädjeämnen i livet.

   Två av dom. N, den gråa är yngst i gänget, han blir fyra i juni. Bolltokig arbetsmyra som ger mej många skratt varje dag. En riktig toker!!!   Allt går i trehundra blås med en hunden!!! 

G, den svarta är näst äldst, han blev åtta i februari. En riktigt snygg grabb, som tror han är störst,  bäst och vackrast och att alla ska göra som han vill. (Skulle inte tro det!!)    Honom har jag jagat med och han är en superduktig eftersökshund. Men som så mycket annat kan jag inte jaga längre.... Skyttet funkar inte som det ska. Suck.

   Sist, minst och äldst, min lille S. Spelevinken i familjen som blir tio år i augusti, men som beter sej mer som en tio månaders valp. Han kommer nog leva till han blir tjugo eller nåt.  


Detta var de som säger voff, sedan har jag sådana som säger mjau och kuckeliku också. Presentation kommer senare.


Syftet med det här i bloggen då? Djur gör underverk för själen!!   Kroppen mår också bra (oftast) när man blir tvingad att gå en promenad, fast man inte orkar egentligen, för jag behöver röra på mej, jag blir bara sämre om jag bara sitter eller ligger.  


Ville bara säga det.   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en "tjej" på 38 år som har EDS, Ehlers-Danlos Syndrom,typ3, överrörlighetstypen.
Kontakt: anna.EDS@hotmail.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vem är här?

Var kommer ni ifrån?

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards