Direktlänk till inlägg 7 februari 2012

Funderat lite igen.

Av Anna - 7 februari 2012 15:54

Ja det är ju livsfarligt att fundera för mycket, men det har jag gjort iallafall. 


Detta med ryggen. Hur ska jag göra? Symtomen ner i benen och andra neurologiska bekymmer blir bara värre och värre.

Men jag orkar inte kämpa mer nu faktiskt. Så länge jag inte är förlamad, och det inte dröjer mer än ett dygn innan jag kan kissa, så väljer jag att strunta i det.

Ortopederna i Linköping kommer inte göra något extra för min skull, för det är så sjukvården fungerar idag. 

Jag har varit sjuk i 14år, och kommer aldrig komma tillbaka till något arbete, alltså går arbetsföra människor före mej. Så är det bara, har jag insett.

Så  ja, jag ger upp. 


Hur jag ska reda ut detta, det vet jag inte. Det är ju tyvärr inte bara ryggen det är fel på, handleden ska ju snart opereras. 

Jag tar det först, och ryggen tar jag sen. 


Tänk att det ska behöva vara så här egentligen? Jag är ju inte lastgammal precis. Hmmm

 
 
Ingen bild

henny

8 februari 2012 07:57

blir lite ledsen i ögat när jag läser detta:(
Inte ska man väl bli dumpad på tippen bara för att man inte har ett arbetsliv...man har ju fortfarande ett LIV som ska levas...och troligen har du ju bara kommit halvvägs...du är ju inte ens 40...

Var det den knasiga neurologen som sänkte dej denna gång...hade han inget konkret att erbjuda?

Hoppas du hittar fighting spiriten igen, för att vänta på förlamning eller att kisseriet upphör låter inte så sunt...

Kramar och kärlek och en dos med jävlar anamma kommer här!

Anna

8 februari 2012 16:52

Jag börjar bli så himla trött på att bli behandlad så här. som du säger, jag är inte ens 40 än, och vill gärna ha ett liv...

Ja, neurologen som var helt okej sist jag var där, behandlade mej nu väldigt underligt...
Förstår inte varför det är okej att göra så?

Jag kommer säkert igen, det gör jag. Särskilt med allt härligt stöd jag får från så många håll.

 
Malin

Malin

9 februari 2012 11:05

hm ja han betedde sig väldigt underligt! Nedlåtande om rullstolen och ointresserad om det mesta! Men vi ger oss inte...tillsammans är vi starka så är det, ibland orkar vi inte själva och då är det skönt att ha någon att luta sig mot. Puss

http://malismastiff.bloggplatsen.se

Anna

10 februari 2012 15:40

Ja visst gjorde han det? HImla konstigt var det..
Tur att jag har dej, min älskade vän.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 februari 2012 13:58

Nu hoppar jag över till den nya bloggen. Välkomna dit.    Ehlersdanloslife  ...

Av Anna - 12 februari 2012 09:53

Jo, jag är nog det ganska ofta. Jag vill gärna tro det bästa om folk, även om livet har lärt mej att man ofta inte ska det. Rent krasst.    (Sen kan man självklart "hit the jakpot" också, jag träffade ju min allra bästa vän på nätet, via ett foru...

Av Anna - 11 februari 2012 00:49

Snart är jag klar med min nya blogg.   Den här kommer finnas kvar, så klart, men jag byter bloggleverantör. Det är för att jag måste kunna blogga från mobilen, vissa dagar klarar jag inte av att sitta vid datorn. Då är den andra enklare.   Så s...

Av Anna - 10 februari 2012 15:44

Ja den har visst gått och gömt sej tror jag... Herrejösses så trött jag är!!! Jag vet att det beror på mitt minimala näringsintag, men alltså, jösses...     Tänkte visa bilder på operationsärret på magen. Det är "finare" än jag trodde det skull...

Av Anna - 8 februari 2012 00:56

      Visst längtar vi lite efter vår och sommar nu va? Värme är alltid bättre för min kropp, antar att det är så för er också, så jag lägger ut lite längtansbilder åt er, så ni har något att dagdrömma om.     Natti.     ...

Presentation


Jag är en "tjej" på 38 år som har EDS, Ehlers-Danlos Syndrom,typ3, överrörlighetstypen.
Kontakt: anna.EDS@hotmail.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vem är här?

Var kommer ni ifrån?

free counters

Skapa flashcards