Direktlänk till inlägg 4 februari 2012

Frustration...

Av Anna - 4 februari 2012 10:15

Minst sagt...


Vaknade av smärta tidigt imorse igen, efter bara några timmars sömn. Kan för min värld inte fatta varför ryggen blir sämre och sämre när jag faktiskt inte anstränger mej alls. Jag sitter på pilatesbollen lite varje dag och tränar lite core. Små rörelser som stärker. Andå. Smärta... Nervsmärtor i benen så jag höll på att bli galen igår...


Idag är det bilträff. Vi ska träffas på mitt älskade Omberg. (Klicka på Omberg för att se vad det är)

Men. Åter detta men..

Jag kan inte längre köra offroad. Jag kan inte ens sitta i Land Rovern. Så jag får ta Volvon till Hjässan, sitta i rullstolen och grilla med vännerna (och ovännerna, för det har jag ett par där också  ) och sen åka hem. 

Ändå vet jag mycket väl att söndagen kommer bli hemsk med smärta.. Bara av det...


Sorg.... 

 
 
Antti

Antti

4 februari 2012 11:11

Kämpa på idag och passa på att njuta, det kan vara värt det imorgon. Nospuss från Azka och en kram från mig.

http://www.willberg.net

Anna

4 februari 2012 19:34

Det var värt varenda minut, även om jag nu får sota för det. :)
Pussa vovvens nos från mej, och en stor kram tebaks!!!

 
Annelie H

Annelie H

4 februari 2012 11:13

Jävla värk! Vill bara kunna blåsa bort den på dig så att du kan njuta av dagen.. Istället skickar jag alla kramar jag kan. Vi kör offroad, inte jag för jag har inget körkort men maken kör och jag pekar (eller fotar). När jag svettas i sjukgymnastiken är det Jeepen, grillningen, gemenskapen och de kommande resorna jag ser framför mig. Omsberg ska jag kolla in... Hoppas kramarna når dig och att ni får vackert väder och du en trevlig stund, kram!

http://livetsvindar.blogspot.com

Anna

4 februari 2012 19:33

Ja du, smärta är SKIT!!!
Åh, kör ni också offroad! Kul!! Både jag och maken kör ju, eller ja, jag kan ju inte längre, men vi har varsin bil.
Det är så kul!!!
Ja kolla in Omberg, det är helt underbart där, även om det mest är greenlaning som gäller, eftersom det är naturreservat.
Tåkern ligger alldeles intill, om man gillar annan slags vacker natur.
Kram på dej!!!

 
Ingen bild

pianick

4 februari 2012 17:27

Hoppas det blev trevligt.Kram

Anna

4 februari 2012 19:32

Trevligt, men nu har jag så ont, så ont. Fast det visste jag nog innan jag åkte. ;=)
Kram!!!

 
carro

carro

4 februari 2012 20:38

Förstår din saknad ,men du har tur som har gubben som fortsätter,så dofterna & träffarna får du vara med på .kunde tagit "tvärt slut" & det är jobbigt som attan.
hoppas du haft en udnerbar dag även om du redan nu vet att dagen i morrn kommer vara på annat sätt...tyvärr.

Kramar från Norr

http://edsfamiljensliv.blogspot.com

Anna

6 februari 2012 00:39

Ja du, det är en sorg, och jag vet inte om det är värt det där med att åka och bara grilla korv, för jag blir så ledsen...
Vill ju köra ju...

Kram min vän!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 februari 2012 13:58

Nu hoppar jag över till den nya bloggen. Välkomna dit.    Ehlersdanloslife  ...

Av Anna - 12 februari 2012 09:53

Jo, jag är nog det ganska ofta. Jag vill gärna tro det bästa om folk, även om livet har lärt mej att man ofta inte ska det. Rent krasst.    (Sen kan man självklart "hit the jakpot" också, jag träffade ju min allra bästa vän på nätet, via ett foru...

Av Anna - 11 februari 2012 00:49

Snart är jag klar med min nya blogg.   Den här kommer finnas kvar, så klart, men jag byter bloggleverantör. Det är för att jag måste kunna blogga från mobilen, vissa dagar klarar jag inte av att sitta vid datorn. Då är den andra enklare.   Så s...

Av Anna - 10 februari 2012 15:44

Ja den har visst gått och gömt sej tror jag... Herrejösses så trött jag är!!! Jag vet att det beror på mitt minimala näringsintag, men alltså, jösses...     Tänkte visa bilder på operationsärret på magen. Det är "finare" än jag trodde det skull...

Av Anna - 8 februari 2012 00:56

      Visst längtar vi lite efter vår och sommar nu va? Värme är alltid bättre för min kropp, antar att det är så för er också, så jag lägger ut lite längtansbilder åt er, så ni har något att dagdrömma om.     Natti.     ...

Presentation


Jag är en "tjej" på 38 år som har EDS, Ehlers-Danlos Syndrom,typ3, överrörlighetstypen.
Kontakt: anna.EDS@hotmail.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vem är här?

Var kommer ni ifrån?

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards