Alla inlägg den 14 maj 2011

Av Anna - 14 maj 2011 21:52

Idag var vi på VM i plöjning, som var bara några km från oss. Perfekt för en liten två och ett halvt åring som är totalt traktortokig!!   

   Behöver jag säga att han var väldigt, väldigt trött efter fem timmar med traktorer!! 

Vi ställde bilen hos en kompis som bor tre km från stället där det var på, och så cyklade vi sista biten, för att slippa allt strul med bilen. 

Vi har världens bästa vagn till Lillen, en kombinerad cykel, jogging, drag med hund och drag med människa vagn. Supervagn!!

Han somnade gott när vi cyklade till bilen kan jag tala om!!! 


Sedan hade ju jag jätteont så klart.... Hem och ta starkaste tabletterna jag har och sen lägga mej i sängen med fötterna upp. Oj oj, jag kommer vara död imorgon.

Men det var det faktiskt värt!!!  Lillen var ju i paradiset, tänk att få dela det med honom!!!    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en "tjej" på 38 år som har EDS, Ehlers-Danlos Syndrom,typ3, överrörlighetstypen.
Kontakt: anna.EDS@hotmail.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vem är här?

Var kommer ni ifrån?

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards