Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Anna - 16 maj 2011 22:14

Det är ju inte alltid man tänker längre än näsan räcker...  

Varför i hela friden gör jag hela tiden saker som jag få ont av?

Jo, jag kan svara på den direkt. För att jag tycker det är väldigt roligt att göra vissa saker helt enkelt. Även om det blir surt efter.  

Jag kan inte utveckla detta mer tyvärr. Hm. 


Men jag fick ett roligt samtal idag iaf!! Jag såg ju en väldigt ovanlig rovfågel här igår, som jag rapporterade till hemsidan svalan, en sida där man rapporterar om man ser lite ovanliga fåglar helt enkelt. 

Nu ringde han som är fågelkännare lokalt här för att fråga om vad jag sett. Han kommer förbi imorgon så vi kan gå ut i skogen här, jag ska visa honom en plats där ormvråken sitter och äter. Jag har ett häckande par här framför huset.   De är så himla vackra! 

Fågelskådning är ju ett intresse som kroppen faktiskt klarar av, till viss del. Jag har väldigt svårt att hålla en kikare framför ögonen för länge, men jag hinner ju se lite!   Naturens under. 


Imorgon blir det att ta Lillen till Bvc, vi ska kolla hans allergier. Tur att han inte har så farligt, jag hoppas att han klarar sej från det, helt och hållet. Jag använder bara miljövänliga produkter i hemmet, det är himla onödigt att utsätta sej och sina barn för en massa farligt kem. Ajax och sånt. Ett gissel. Förhoppningsvis hjälper det till iaf.    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en "tjej" på 38 år som har EDS, Ehlers-Danlos Syndrom,typ3, överrörlighetstypen.
Kontakt: anna.EDS@hotmail.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vem är här?

Var kommer ni ifrån?

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards