Direktlänk till inlägg 1 februari 2012

Tar mej en funderare.

Av Anna - 1 februari 2012 17:32

Nu tar jag en paus och funderar på hur jag ska göra med allt som har med datorn att göra.


Inte nog med att jag får djävulskt ont av att sitta med den och skriva, man blir emellanåt lite hårt ansatt av olika rötägg. 


Så jag ska bara fundera lite. 


Kram på er!!!

 
 
Ingen bild

pianick

1 februari 2012 20:21

Strunta i alla rötägg.Styrkekramar

Anna

2 februari 2012 19:19

Ska försöka, jag lovar.

 
Ingen bild

pianick

1 februari 2012 20:22

Ja hoppas alla börjar blogga igen,att orken kommer tebax.Visst gör det ont sitta vid datan.Men skönt få ur sig.

Anna

2 februari 2012 19:19

Jo då, jag kan nog inte sluta, jag behöver få ur mej lite också.

Stor kram vännen!!!

 
Hockeysmurf | In da Internetsurf

Hockeysmurf | In da Internetsurf

2 februari 2012 15:37

Ta en liten paus du, man behöver det ibland. Andas lite, tänka på nåt annat, ladda om liksom :)

Rötägg ska man inte lyssna på (lättare sagt än gjort dock) det är nästan lite synd om de till och med, de klarar inte riktigt av att tänka längre än näsan räcker nämligen. ;)

Kram!

http://fibrotankar.wordpress.com

Anna

2 februari 2012 19:18

Ja du har så rätt, så rätt.
och det ÄR svårt att inte bry sej, även när man vet att det är det bästa...

Jag har ju så mycket att berätta och mycket att få ur mej, så jag kan nog inte sluta, det tror jag inte, men kanske tänka mer på vad jag skriver, och inte vara så personlig.

Ja, jag funderar vidare.

Stor kram tebaks!!!

 
carro

carro

2 februari 2012 23:42

Kram vännen <3

http://edsfamiljensliv.blogspot.com

Anna

3 februari 2012 00:40

Slipar på en ny blogg nu, som är enkel att blogga till från mobilen.
Så jag lägger upp länken dit så fort jag är klar!

Kram min vän.

 
Malin

Malin

3 februari 2012 10:57

Rötäggen kommer man aldrig ifrån....de finns överallt och lurar. Det gäller att se bortom dom och deras ord, svårt jag vet. Tro på dig själv och det du står för det enda jag kan säga <3 puss på hjärtat!

http://malismastiff.bloggplatsen.se

Anna

4 februari 2012 10:11

Jag vet så väl att du har rätt, men du vet ju... När man mår skit så är det känsligt i själen. ;)

Kram min vän!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 februari 2012 13:58

Nu hoppar jag över till den nya bloggen. Välkomna dit.    Ehlersdanloslife  ...

Av Anna - 12 februari 2012 09:53

Jo, jag är nog det ganska ofta. Jag vill gärna tro det bästa om folk, även om livet har lärt mej att man ofta inte ska det. Rent krasst.    (Sen kan man självklart "hit the jakpot" också, jag träffade ju min allra bästa vän på nätet, via ett foru...

Av Anna - 11 februari 2012 00:49

Snart är jag klar med min nya blogg.   Den här kommer finnas kvar, så klart, men jag byter bloggleverantör. Det är för att jag måste kunna blogga från mobilen, vissa dagar klarar jag inte av att sitta vid datorn. Då är den andra enklare.   Så s...

Av Anna - 10 februari 2012 15:44

Ja den har visst gått och gömt sej tror jag... Herrejösses så trött jag är!!! Jag vet att det beror på mitt minimala näringsintag, men alltså, jösses...     Tänkte visa bilder på operationsärret på magen. Det är "finare" än jag trodde det skull...

Av Anna - 8 februari 2012 00:56

      Visst längtar vi lite efter vår och sommar nu va? Värme är alltid bättre för min kropp, antar att det är så för er också, så jag lägger ut lite längtansbilder åt er, så ni har något att dagdrömma om.     Natti.     ...

Presentation


Jag är en "tjej" på 38 år som har EDS, Ehlers-Danlos Syndrom,typ3, överrörlighetstypen.
Kontakt: anna.EDS@hotmail.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vem är här?

Var kommer ni ifrån?

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards