Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Anna - 7 maj 2011 23:50

Ja de fyrbenta alltså. De räddar mej både nu och då, men gränslös kärlek och många skratt.

Det kommer garanterat fler bilder på dem, för de är så tacksamma att fota.  

Hittade ingen bättre bild just nu, är trött, har jätteont, och är allmänt uppgiven.

Men ni ser ju att det är hundar iaf.  

Stor grå, stor svart och liten grå. Alla av rasen pudel, de stora är storpudlar och den lille en toypudel. Den lille är äldst, 9 år, den svarta är 8 år och den stora grå är fyra snart. Mina älsklingar och de som håller mej flytande i vardagen när jag bara har dem hemma.      

Av Anna - 7 maj 2011 18:50

Släktträff idag. Skulle gå runt på flygvapenmusèet i Linköping. Inte ens det klarar jag av utan att få så ont att jag mår illa.

Ibland blir jag lite förb. på min sjukdom faktiskt. Sedan syns det ju inte utanpå hur ont jag har. 

Inte för att jag vill att folk tycker synd om mej, men kanske lite förståelse. 

Nu kommer jag få sota för denna dag hela veckan. 

Men det var ändå kul att få träffa hela familjen, syskon och deras familjer plus päronen.   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en "tjej" på 38 år som har EDS, Ehlers-Danlos Syndrom,typ3, överrörlighetstypen.
Kontakt: anna.EDS@hotmail.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vem är här?

Var kommer ni ifrån?

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards