Direktlänk till inlägg 7 maj 2011

Mina livlinor

Av Anna - 7 maj 2011 23:50

Ja de fyrbenta alltså. De räddar mej både nu och då, men gränslös kärlek och många skratt.

Det kommer garanterat fler bilder på dem, för de är så tacksamma att fota.  

Hittade ingen bättre bild just nu, är trött, har jätteont, och är allmänt uppgiven.

Men ni ser ju att det är hundar iaf.  

Stor grå, stor svart och liten grå. Alla av rasen pudel, de stora är storpudlar och den lille en toypudel. Den lille är äldst, 9 år, den svarta är 8 år och den stora grå är fyra snart. Mina älsklingar och de som håller mej flytande i vardagen när jag bara har dem hemma.      

 
 
carro

carro

8 maj 2011 20:16

Hej Anna =) Skoj att du tittade in hos mej =) Jag förstår att vovarna är din livlina,de var mammas också då hon levde.
ha en bra kväll =)//C

http://edsfamiljensliv.blogspot.com

Anna

8 maj 2011 22:10

Hej!! Kul att du kollade in här! :)
Ja de där fyrbenta räddar en både nu och då, bara gränslös kärlek, hela tiden. Härligt!!
Jag kommer tillbaka till dej, jag lovar. :)

 
Skrutten

Skrutten

8 maj 2011 22:56

Jaa...vad skulle vi göra utan våra livlinor. I vårt fall är det uppenbarligen hundar. Jag med min lilla Papillon och du med dina Pudlar. De är alltid glada att se en och tröstar när man behöver lite stöd.

http://edslivet.bloggo.nu

Anna

8 maj 2011 22:59

Jaa, tänk vad de gör för oss!! :)
Och de känner när man mår skit, och tar hänsyn till det. De är underbara!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 februari 2012 13:58

Nu hoppar jag över till den nya bloggen. Välkomna dit.    Ehlersdanloslife  ...

Av Anna - 12 februari 2012 09:53

Jo, jag är nog det ganska ofta. Jag vill gärna tro det bästa om folk, även om livet har lärt mej att man ofta inte ska det. Rent krasst.    (Sen kan man självklart "hit the jakpot" också, jag träffade ju min allra bästa vän på nätet, via ett foru...

Av Anna - 11 februari 2012 00:49

Snart är jag klar med min nya blogg.   Den här kommer finnas kvar, så klart, men jag byter bloggleverantör. Det är för att jag måste kunna blogga från mobilen, vissa dagar klarar jag inte av att sitta vid datorn. Då är den andra enklare.   Så s...

Av Anna - 10 februari 2012 15:44

Ja den har visst gått och gömt sej tror jag... Herrejösses så trött jag är!!! Jag vet att det beror på mitt minimala näringsintag, men alltså, jösses...     Tänkte visa bilder på operationsärret på magen. Det är "finare" än jag trodde det skull...

Av Anna - 8 februari 2012 00:56

      Visst längtar vi lite efter vår och sommar nu va? Värme är alltid bättre för min kropp, antar att det är så för er också, så jag lägger ut lite längtansbilder åt er, så ni har något att dagdrömma om.     Natti.     ...

Presentation


Jag är en "tjej" på 38 år som har EDS, Ehlers-Danlos Syndrom,typ3, överrörlighetstypen.
Kontakt: anna.EDS@hotmail.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vem är här?

Var kommer ni ifrån?

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards