Alla inlägg den 31 maj 2011

Av Anna - 31 maj 2011 23:16

Som så många andra dagar har jag gjort alldeles för mycket idag. Kan inte gå in på vad jag har gjort i detalj, men för mycket har det blivit. 

Jag måste på något sätt inse att jag har en ganska svår sjukdom som bara blir värre ju mer jag gör! Men hur?

Jo, jag vet att man ska lyssna på sin kropp och allt det där, men jag har ganska lätt att spela döv.  

Fast samtidigt kan man ju undra hur dum i huvudet jag är egentligen?  När kroppen skriker att den inte vill mer, att den ger upp, och jag bara kör på, så måste det tyda på en viss brist på intelligens? Eller?  


Jo jo, jag lär mej väl så småningom. Fast just nu känns det väldigt korkat att ha gjort så här.

Plus då det jag skrev om i förra inlägget. När det går ut över mina barn så blir jag riktigt arg på mej själv!!! Fasen så korkat!!!

Hjärnan funkar dåligt just nu. Vansinnigt irriterande.


Sen att det gör ont i stort sett överallt kan väl förklara en del, men det är fasen ingen ursäkt. För mej iallafall.


Frustrationen är på topp.  

Av Anna - 31 maj 2011 23:03

Hur otroligt jäkla korkad får man bli?!?!

Blir så förbannad!!!

Den där hjärnan är nog, typ, död....

Vi har ju konstaterat att Lillen är laktosintolerant. Så långt allt väl.

Sen vi slutade med det och ersatte med laktosfritt så är han mycket bättre, mycket mycket bättre i magen.

Imorse däremot så klagade han på att han hade ont i magen, igen. Som så många andra gånger på morgonen.

Då insåg jag plötsligt vad jag har gjort!!!!!  

Av ren vana har han fått sin välling på morgonen. Och på kvällen.  

Alltså, ibland blir jag så himla otroligt arg på mej själv att jag skulle kunna lappa till mej!!!! Laktosfri välling? Närå, här är världens bästa mamma som ger den laktosintoleranta sonen vanlig välling, jaaa då!!!!  

Gah, duma dumma dumma jag!!!!!  


Ibland är jag riktigt arg på den här sjukdomen som gör mej så här disträ. Hmpf.... 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en "tjej" på 38 år som har EDS, Ehlers-Danlos Syndrom,typ3, överrörlighetstypen.
Kontakt: anna.EDS@hotmail.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vem är här?

Var kommer ni ifrån?

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards