Direktlänk till inlägg 26 maj 2011

Loggade in

Av Anna - 26 maj 2011 14:16

På FK sida för att se om jag kanske skulle få några pengar imorgon. Jag trodde faktiskt inte det, jag har ju haft sådan himla otur nu ett tag. Men hör och häpna så kommer det några kronor!!! 

Inte alls så mycket som jag fick förut, men jag få pengar!!!! Tjohoooooooo!!!!

Alltså gick sjukskrivningen igenom. Då är det lugnt fram till novembeer nu då. Men jag hoppas du kan komma fram till ett beslut angående sjukbidraget nu också. Det vore så himla skönt att få det ur världen.

Men med min otur så tar det väl till nästa år.  


Men men, nu kanske vi klarar oss i juni iaf...     

 
 
carro

carro

26 maj 2011 22:13

Men så underbaaaaaaaaaaaart Anna, med stort U & lite pengar är bättre än inga alls, jag lovar.
MInns då maken blev helt utan,det är inte kul ,så jag hoppas du slipper gneomgå det han genom gick.
Nu fick han en väldigt mänsklig arbetscoach ,en ÄNGEL & en bra kvinna & man på AF...dom var kanon,dom hjälpte oss få "Råd & Stöd" via landstinget & så vidare...helt gudl värda.

Jag minns då jag 2009 fick godkänt sjukpensionen & inkomsten sjönk ,MEN man fick den ialla fall.

Jag hoppas, ÖNSKAR & tror & ska hålla ALLA tummar & tår för dej att du får igenom det hela & inte behöver bråka...kramar Carro

http://edsfamiljensliv.blogspot.com

Anna

26 maj 2011 23:37

Ja en stor sten föll från hjärtat!! :)
Lite pengar är bättre än inga alls. ;)

Jag har inte riktigt några jättebra ävén om min arbetsförmedlare var underbar, så kan hon ju inte trolla tyvärr. :)
Tack för alla tummar och tår du håller, du ska veta att det värmer och gör mej så GOTT!!!
Stora kramar!!!

 
Janeth

Janeth

27 maj 2011 01:10

Meen gudars vad gött att inte behöva vara helt barskrapad i alla fall. Det finns väl inget som stressar mer för man vet ju att gå ut och försöka jobba ihop några kronor ändå funkar ju inte i alla fall.
Hoppas du får igenom din sjukersättning så du får lugn och ro runt dig och kan koncentrera dig på annat än att fightas med FK.
Kram Janeth

http://magnussons.zoomin.se

Anna

27 maj 2011 19:52

Ja det var så SKÖNT!! :)
Några räkningar betalda nu, som vi låg efter med. Underbart!!!
Nu ska jag fightas med FK, skicka in allt de vill ha, och lite till.
Verkar trögt där, men de ska väl kunna komma till beslut snart, hoppas jag. :)

Kramar!!

 
vildvattnets

vildvattnets

27 maj 2011 02:44

hej.
måste bara vara lite jobbig,va NOGA med vad du säger,nu sa du sjukbidrag och nämde sjukpenning,det är 2helt skilda saker och sjukersättning en TREDJE,så det gäller att hålla tungan rätt i mun,annars blir det fel hos FK.

http://www.vildvattnets.blogspot.com

Anna

27 maj 2011 20:01

Hm, förlåt, det är så himla svårt att hålla reda på alla begrepp.
Nu är jag sjukskriven, innan hade jag tillfälligt sjukbidrag, alltså inte för all framtid.
Nu söker jag helt sjukbidrag, alltså det som kallades sjukpension förut.
Tror jag. ;)

Tack för att du är på mej, rätt ska vara rätt!! :)

Kram!!

 
Skrutten

Skrutten

30 maj 2011 17:37

GRATTIS GRATTIS OCH GRATTIS!!!!!!!!
Va skönt. Nu kan du vila i det och vänta på det andra beslutet i lugn och ro. Själv sitter jag och väntar precis som du gjort och hoppas, hoppas.

http://edslivet.bloggo.nu

Anna

30 maj 2011 19:15

Jag har ju bara en tumme, men jag håller den, hårt, för din skull!!! För oss båda egentligen, det är en kamp, minst sagt.
Tack för påhejandet, det gör sååååååå gott i själen!!!! :)

Kramar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 februari 2012 13:58

Nu hoppar jag över till den nya bloggen. Välkomna dit.    Ehlersdanloslife  ...

Av Anna - 12 februari 2012 09:53

Jo, jag är nog det ganska ofta. Jag vill gärna tro det bästa om folk, även om livet har lärt mej att man ofta inte ska det. Rent krasst.    (Sen kan man självklart "hit the jakpot" också, jag träffade ju min allra bästa vän på nätet, via ett foru...

Av Anna - 11 februari 2012 00:49

Snart är jag klar med min nya blogg.   Den här kommer finnas kvar, så klart, men jag byter bloggleverantör. Det är för att jag måste kunna blogga från mobilen, vissa dagar klarar jag inte av att sitta vid datorn. Då är den andra enklare.   Så s...

Av Anna - 10 februari 2012 15:44

Ja den har visst gått och gömt sej tror jag... Herrejösses så trött jag är!!! Jag vet att det beror på mitt minimala näringsintag, men alltså, jösses...     Tänkte visa bilder på operationsärret på magen. Det är "finare" än jag trodde det skull...

Av Anna - 8 februari 2012 00:56

      Visst längtar vi lite efter vår och sommar nu va? Värme är alltid bättre för min kropp, antar att det är så för er också, så jag lägger ut lite längtansbilder åt er, så ni har något att dagdrömma om.     Natti.     ...

Presentation


Jag är en "tjej" på 38 år som har EDS, Ehlers-Danlos Syndrom,typ3, överrörlighetstypen.
Kontakt: anna.EDS@hotmail.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vem är här?

Var kommer ni ifrån?

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards