Direktlänk till inlägg 13 maj 2011

Denna smärta.

Av Anna - 13 maj 2011 22:32

Nu börjar bli så smått trött på detta.

Det gör ont f*n i mej överallt just nu. Vet inte varför och det känns som om allt bara rasar ihop.

Jag kämpar och försöker hålla igång med motion. Bara vardagsmotion, men  jag gör så gott jag kan. 

Men det känns som om jag inte gör tillräkligt. 

Suck. Suck....

 
 
carro

carro

14 maj 2011 19:20

Tyvärr så känns det så allt som oftast, som att man gör för lite...hoppas det känns lite bättre för dej nu.
I går krachade blogger & dina kommentarer försvann från min blogg...sur jag blev då & mina inlägg försvann de me...aja,materiella saker,bara börja om ....Kram till dej

http://edsfamiljensliv.blogspot.com

Anna

14 maj 2011 21:08

Asch, jag lägger nya kommentarer!!! :)
Kraaam!!!

 
Janeth

Janeth

15 maj 2011 00:07

Hej
Jag är inne i ett skov nu jag oxå! Har så helvetiskt ont att jag inte vet vart jag ska ta vägen ibland.
Jag är på regelbundna ultraljud av hjärta och bukaorta pga att de kan brista. Känns lite skrämmande när man tänker på att sånt kan hända.
Jag försöker röra mig så pass mycket som jag orkar men ibland gör det mig svag och darrig!
Hoppas du får må lite bättre snart!
Kram Janeth

http://magnussons.zoomin.se

Anna

15 maj 2011 21:05

Det blir ju lite moment 22 det där, när man ska/bör röra på sej, men inte kan för att kroppen faller samman och värker hela tiden.
Dessa skov blir faktiskt värre och värre ju äldre jag blir, och jag har inte haft det så här jobbigt förut. Det är riktigt illa nu... :(

Jag tycker ändå att det känns bra att få göra de här undersökningarna, så man vet hur det är fatt med de stora kärlen. Men det är samtidigt skrämmande.

Jag hoppas du också får det bättre snart, att skovet lägger sej!!!

Kramar!

 
Skrutten

Skrutten

15 maj 2011 09:14

Hmmm jag undrar många gånger varför vi ska straffas med denna olidliga värk när vi bara vill vara normala och röra på oss. Tycker synd om dig..verkligen. Ta det lugnt.

http://edslivet.bloggo.nu

Anna

15 maj 2011 21:02

Ja du, vi som har detta kan ju känna med varandra, som ingen annan.
Du har ju ditt jättelass att dra runt på, din stackare...
Vi ger styrka till varann, hoppas jag!! :)

Kram!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 februari 2012 13:58

Nu hoppar jag över till den nya bloggen. Välkomna dit.    Ehlersdanloslife  ...

Av Anna - 12 februari 2012 09:53

Jo, jag är nog det ganska ofta. Jag vill gärna tro det bästa om folk, även om livet har lärt mej att man ofta inte ska det. Rent krasst.    (Sen kan man självklart "hit the jakpot" också, jag träffade ju min allra bästa vän på nätet, via ett foru...

Av Anna - 11 februari 2012 00:49

Snart är jag klar med min nya blogg.   Den här kommer finnas kvar, så klart, men jag byter bloggleverantör. Det är för att jag måste kunna blogga från mobilen, vissa dagar klarar jag inte av att sitta vid datorn. Då är den andra enklare.   Så s...

Av Anna - 10 februari 2012 15:44

Ja den har visst gått och gömt sej tror jag... Herrejösses så trött jag är!!! Jag vet att det beror på mitt minimala näringsintag, men alltså, jösses...     Tänkte visa bilder på operationsärret på magen. Det är "finare" än jag trodde det skull...

Av Anna - 8 februari 2012 00:56

      Visst längtar vi lite efter vår och sommar nu va? Värme är alltid bättre för min kropp, antar att det är så för er också, så jag lägger ut lite längtansbilder åt er, så ni har något att dagdrömma om.     Natti.     ...

Presentation


Jag är en "tjej" på 38 år som har EDS, Ehlers-Danlos Syndrom,typ3, överrörlighetstypen.
Kontakt: anna.EDS@hotmail.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vem är här?

Var kommer ni ifrån?

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards