Direktlänk till inlägg 10 maj 2011

Tatueringar

Av Anna - 10 maj 2011 00:53

Klockan är snart ett på natten, så jag orkar inte skriva så mycket i ämnet, men det kommer!!!


Kom bara att tänka på det precis nu, vet inte varför...   Sometimes the brain works in mysterious ways...  


Jag säger bara det, tänk efter många många gånger innan ni gaddar er, om ni har EDS!! De blir inte snygga kan jag tala om..

Det kommer bilder på mina sedan. Jag hann givetvis gadda halva kroppen innan jag nu för några veckor sedan får reda på varför mina är så gräsliga. 

Bilder kommer som sagt...  

   


Ska väl snart försöka sova en stund.

Natti natti.     

 
 
Lejonkvinnan

Lejonkvinnan

10 maj 2011 08:50

Usch säg inte så! Jag ska tatuera mig snart igen! Jag gjorde två för 12-13 år sedan och de blev jättebra, men då var jag ju inte så här sjuk. Jag har funderat fram och tillbaka i två år nu om jag ska våga och har nu bokat tid....hoppas jag inte gör något dumt.

Lillen har inte ont i örat, men är mer förkyld istället, näsan rinner och han hostar, och vi andra börjar också bli lite förkylda. Trist i det härliga vädret.

Klart du får länka! Jag gör det samma om det är okej.

Ha en fin dag!

http://lejonkvinnan.blogg.se

Anna

10 maj 2011 09:07

:-D
Visst är det olika för alla med den här sjukdomen, men kollagenet har ju en stor betydelse i huden och tatueringar är ju inget bra då...
Jag har några som ser skapliga ut, men de flesta ser för jäkliga ut faktiskt. :(
Fundera du, men du gör ju som du känner sen. :)

Trist att ni är förkylda nu när vädret är så härligt, själva har vi klarat oss riktigt bra i år faktiskt. Peppar peppar... ;)

Kul att du länkar!!

Kram!

 
Ulrika

Ulrika

10 maj 2011 22:15

Åhnej, jag som har pengar i ett kuvert till en gaddning. Men jag gaddar nog ändå och chansar. Jag är ändå över 30 så det är ingen som bryr sig att titta så noga ;)
Vill gärna se dina och mer prat om ämnet gaddning :)

http://intebarasjuk.wordpress.com

Anna

10 maj 2011 22:23

O ja, det kommer!!! Jag har fotat alla mina, det kommer! :)
Sen är jag inte klar själv heller, hur fula de än är. Det är ju jag liksom. :) ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 februari 2012 13:58

Nu hoppar jag över till den nya bloggen. Välkomna dit.    Ehlersdanloslife  ...

Av Anna - 12 februari 2012 09:53

Jo, jag är nog det ganska ofta. Jag vill gärna tro det bästa om folk, även om livet har lärt mej att man ofta inte ska det. Rent krasst.    (Sen kan man självklart "hit the jakpot" också, jag träffade ju min allra bästa vän på nätet, via ett foru...

Av Anna - 11 februari 2012 00:49

Snart är jag klar med min nya blogg.   Den här kommer finnas kvar, så klart, men jag byter bloggleverantör. Det är för att jag måste kunna blogga från mobilen, vissa dagar klarar jag inte av att sitta vid datorn. Då är den andra enklare.   Så s...

Av Anna - 10 februari 2012 15:44

Ja den har visst gått och gömt sej tror jag... Herrejösses så trött jag är!!! Jag vet att det beror på mitt minimala näringsintag, men alltså, jösses...     Tänkte visa bilder på operationsärret på magen. Det är "finare" än jag trodde det skull...

Av Anna - 8 februari 2012 00:56

      Visst längtar vi lite efter vår och sommar nu va? Värme är alltid bättre för min kropp, antar att det är så för er också, så jag lägger ut lite längtansbilder åt er, så ni har något att dagdrömma om.     Natti.     ...

Presentation


Jag är en "tjej" på 38 år som har EDS, Ehlers-Danlos Syndrom,typ3, överrörlighetstypen.
Kontakt: anna.EDS@hotmail.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vem är här?

Var kommer ni ifrån?

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards