Direktlänk till inlägg 30 maj 2011

Dunka dunka

Av Anna - 30 maj 2011 13:37

Ja, inte musik nu, utan skallen dunkar ändå! 

Det kom som ett brev på posten efter helgen då jag gjorde för mycket. Kroppen gör ondare, då spänner jag mej och då kommer skallebanket.

Ska meditera lite sedan så jag kanske får lite lindring.

Eller förresten, jag tror jag ska göra som indianerna, tänka bort mina smärtor.   (Internt skämt)


Idag måste jag göra något åt mina hundar. Klippning står på schemat. Tyvärr gör det vansinnigt ont, så jag får nog vänta in dottern, så hon kan hjälpa mej. Vad skulle jag göra utan henne? Hon är BÄST!!!!! (Nu skrek jag, på riktigt!!!!)  


Promenad ska jag försöka mej på idag tänkte jag, min enda träningsform, som jag tyvärr inte klarat av på ett par veckor nu, bara för att knäna och fötterna gör så ont. Men idag får jag bita ihop och ta lite extra piller och gå, för det är så himla bra för själen ju!!!   Fullständigt älskar min skog!!!  


Ska nog ta med kameran, om jag kommer ihåg, för nu är det vackert kan jag tala om!     

 
 
Ingen bild

åland

30 maj 2011 15:03

hej!
jag har nosat runt här ett tag men inte fått tummen ur att skriva.
Skrattade gått åt de interna skämten,fattar precis vad du pratar om...visst blir man lite trött ibland...oj oj
trist med din skallebank, det är bland det vidrigare...
Hoppas orka med att kommentera oftare men annars fortsätter jag nosa runt och läsa!
Är evigt tacksam till alla underbara bloggare och du är en av dem!Hasde så bra du kan:)

Anna

30 maj 2011 15:06

Tack för att du nosar, det får du verkligen!!! Jättekul att ha många läsare och kanske vara till någon hjälp ibland. :)
Trevligt att du kommenterar så klart, men nosa gärna vidare. :-D
Den där skallen ja, den dunkar fortfarande, och nu har jag varit igång i så där tjugo minuter, och då tog det ny fart!! Yieppie!!! ;)

Ha en underbar måndag!! :)

Kram Anna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 februari 2012 13:58

Nu hoppar jag över till den nya bloggen. Välkomna dit.    Ehlersdanloslife  ...

Av Anna - 12 februari 2012 09:53

Jo, jag är nog det ganska ofta. Jag vill gärna tro det bästa om folk, även om livet har lärt mej att man ofta inte ska det. Rent krasst.    (Sen kan man självklart "hit the jakpot" också, jag träffade ju min allra bästa vän på nätet, via ett foru...

Av Anna - 11 februari 2012 00:49

Snart är jag klar med min nya blogg.   Den här kommer finnas kvar, så klart, men jag byter bloggleverantör. Det är för att jag måste kunna blogga från mobilen, vissa dagar klarar jag inte av att sitta vid datorn. Då är den andra enklare.   Så s...

Av Anna - 10 februari 2012 15:44

Ja den har visst gått och gömt sej tror jag... Herrejösses så trött jag är!!! Jag vet att det beror på mitt minimala näringsintag, men alltså, jösses...     Tänkte visa bilder på operationsärret på magen. Det är "finare" än jag trodde det skull...

Av Anna - 8 februari 2012 00:56

      Visst längtar vi lite efter vår och sommar nu va? Värme är alltid bättre för min kropp, antar att det är så för er också, så jag lägger ut lite längtansbilder åt er, så ni har något att dagdrömma om.     Natti.     ...

Presentation


Jag är en "tjej" på 38 år som har EDS, Ehlers-Danlos Syndrom,typ3, överrörlighetstypen.
Kontakt: anna.EDS@hotmail.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vem är här?

Var kommer ni ifrån?

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards