Direktlänk till inlägg 24 maj 2011

Sjukhusbesök idag

Av Anna - 24 maj 2011 18:28

Ja, det var ju bara röntgen, av knäna och fötterna. Ska bli kul att se om det syns något.. De gör väldigt ont kan jag tala om!! Fattar inte hur det kan ha gått så fort att bli sämre. Men det är ju mycket av den här sjukdomen som jag inte fattar.  


Nu har vi kyckling i ugnen, hel kyckling med kryddor från trädgården, olivolja och lime. Till det blir det fyllda färska champinjoner, fyllda med philadelphiaost med smak, och så matvete. Gott så!!  


Annars har det varit en sådan där trött dag idag. Soffliggardag. Hade halsfluss i helgen, det tar ut sin rätt nu. Men det är ju bättre nu!! Jag fick ju det som ett brev på posten när Lillen blev sjuk. Infektionskänslig? Närå...       


Nu ska jag fixa inför middagen, det lilla jag kan göra. Blir säkert en till sväng här på bloggen senare.   

 
 
Janeth

Janeth

24 maj 2011 23:55

Hejsan
Jag har varit dålig på att hålla mig uppdaterad, men jag har haft en riktig "downperiod" ett tag. Men efter regn kommer solsken, eller hur?
Hoppas du får svar på röntgen snart!
Vad är det för hundras du har? Är den stor? Den ser så ut!
Min son hoppar oxå på studsmattan trots att han har överrörlighetstypen. Hans läkare tycker att det är bra träning så länge han inte slår volter.
Ha det så bra du kan.
Kram Janeth

http://magnussons.zoomin.se

Anna

25 maj 2011 16:25

Ja, det är ju alltid ljust i kanten!! :)
Det är en storpudel, jag har två storpudlar och en toy, den minsta sorten. :)
Ja, jag tycker nog att det verkar vara en ganska bra träning för de små, den här studsmattan. Så länge de tar det försiktigt. :)
Ha det bra!!
Kram!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 februari 2012 13:58

Nu hoppar jag över till den nya bloggen. Välkomna dit.    Ehlersdanloslife  ...

Av Anna - 12 februari 2012 09:53

Jo, jag är nog det ganska ofta. Jag vill gärna tro det bästa om folk, även om livet har lärt mej att man ofta inte ska det. Rent krasst.    (Sen kan man självklart "hit the jakpot" också, jag träffade ju min allra bästa vän på nätet, via ett foru...

Av Anna - 11 februari 2012 00:49

Snart är jag klar med min nya blogg.   Den här kommer finnas kvar, så klart, men jag byter bloggleverantör. Det är för att jag måste kunna blogga från mobilen, vissa dagar klarar jag inte av att sitta vid datorn. Då är den andra enklare.   Så s...

Av Anna - 10 februari 2012 15:44

Ja den har visst gått och gömt sej tror jag... Herrejösses så trött jag är!!! Jag vet att det beror på mitt minimala näringsintag, men alltså, jösses...     Tänkte visa bilder på operationsärret på magen. Det är "finare" än jag trodde det skull...

Av Anna - 8 februari 2012 00:56

      Visst längtar vi lite efter vår och sommar nu va? Värme är alltid bättre för min kropp, antar att det är så för er också, så jag lägger ut lite längtansbilder åt er, så ni har något att dagdrömma om.     Natti.     ...

Presentation


Jag är en "tjej" på 38 år som har EDS, Ehlers-Danlos Syndrom,typ3, överrörlighetstypen.
Kontakt: anna.EDS@hotmail.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vem är här?

Var kommer ni ifrån?

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards