Direktlänk till inlägg 19 maj 2011

Bild på Lillen, mammas älskling

Av Anna - 19 maj 2011 19:50

Måste ju dela med mej av denna lilla underbara plutt.  

Han var en liten surprice, jag åt minipiller som jag slaviskt tog varje kväll.

Antagligen är det min EDS som gjorde att jag pötsligt inte tog upp tabletterna, för jag hade ingen maginluensa eller så när jag blev gravid.

Det var meningen alltså, att vi skulle ha en till, fastän min kropp tog stryk, så pass mycket att jag nog får lida för det resten av livet.

Men det är det ju värt!!! 

    En glad liten kille, oftast....  Han är i sin treårstrots, så visst är han ganska billig emellanåt, men däremellan är han helt underbar!!


Idag mår han mycket bättre, även om han inte är sitt forna jag än. Men andningen är mycket bättre och han verkar inte ha ont i öronen längre. Febern har gått ner till mer normala grader och vi kunde vara ute en liten stund. Frisk luft är nyttigt, även om man har lite feber!!! Anser jag iaf.  


Idag får jag verkligen sota för min bravader den här veckan, och antagligen imorgon också. Men det vat jag ju i förväg, egentligen, och gör det ändå. Då får man stå sitt kast! 


Nu blir det nog en lugn kväll framför tvn. Kroppen har sagt ifrån helt. 


Ha en fin kväll!!!


   

 
 
Ulrika

Ulrika

19 maj 2011 22:01

Åh vilken sötis och skönt att det går åt rätt håll.

"Sota" är vi bra på vi EDS'are ;)

http://intebarasjuk.wordpress.com

Anna

19 maj 2011 23:30

Tack, och du har alldeles rätt!! Sota är vi alldeles för bra på... ;)

Kram!

 
carro

carro

19 maj 2011 22:03

Han är verkligen fin eran lilla skatt =) Samma sak hände mej 2007, men tyvärr var jag redan då i så dåligt skicka så maken ville inte göra "resan" .
Jag bestämde att göra abbort,MEN hann inte ,dagen före fick jag missfall.
Blödde 2,5 liter blod på tre timmar, mådde inte bra kan jag lova.
Dagen efter kom abbort sköterskan & sa :
-"Vad tar ni för genvägar då "
Efter det steriliserade sej maken ,för mej ville dom inte göra ngt åt med tanke på de elva Op jag gjort i magen,för mycket sammanväxningar.

SKönt att gossen mår bättre & som du säger, dom mår nog bara bra med lite frisk luft även om dom är sjuka =)

Kram C

http://edsfamiljensliv.blogspot.com

Anna

19 maj 2011 23:30

Herregud vad du har varit med om.... Jag lider med dej och kan inte försåt hur det känns. :( Kram!!!

Ja, det är så skönt att han mår bättre. Han är ju min skatt, den lille plutten.
Ja, självklart är ju alla tre mina skatter, men han är lite speciell, den där busen. :) ;)

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 februari 2012 13:58

Nu hoppar jag över till den nya bloggen. Välkomna dit.    Ehlersdanloslife  ...

Av Anna - 12 februari 2012 09:53

Jo, jag är nog det ganska ofta. Jag vill gärna tro det bästa om folk, även om livet har lärt mej att man ofta inte ska det. Rent krasst.    (Sen kan man självklart "hit the jakpot" också, jag träffade ju min allra bästa vän på nätet, via ett foru...

Av Anna - 11 februari 2012 00:49

Snart är jag klar med min nya blogg.   Den här kommer finnas kvar, så klart, men jag byter bloggleverantör. Det är för att jag måste kunna blogga från mobilen, vissa dagar klarar jag inte av att sitta vid datorn. Då är den andra enklare.   Så s...

Av Anna - 10 februari 2012 15:44

Ja den har visst gått och gömt sej tror jag... Herrejösses så trött jag är!!! Jag vet att det beror på mitt minimala näringsintag, men alltså, jösses...     Tänkte visa bilder på operationsärret på magen. Det är "finare" än jag trodde det skull...

Av Anna - 8 februari 2012 00:56

      Visst längtar vi lite efter vår och sommar nu va? Värme är alltid bättre för min kropp, antar att det är så för er också, så jag lägger ut lite längtansbilder åt er, så ni har något att dagdrömma om.     Natti.     ...

Presentation


Jag är en "tjej" på 38 år som har EDS, Ehlers-Danlos Syndrom,typ3, överrörlighetstypen.
Kontakt: anna.EDS@hotmail.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vem är här?

Var kommer ni ifrån?

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards