Direktlänk till inlägg 28 juni 2011

Lite bilder från resan. :)

Av Anna - 28 juni 2011 23:32

Här kommer lite bilder.

Jag har otroligt ont efter att ha suttit i bilen så många timmar, men att komma till fjällen gör själen så gott!!

   Han sover inte i den mest bekväma ställningen i bilen... Men han släppte inte traktorn inte!! 

   Han fick ett trätåg i Nusnäs, som minne, och den lekte han med direkt på grusparkeringen, när vi gav hundarna vatten.

En av vyerna från en av våra fikapauser. Österdalälven, vackert!!

Lillen är fascinerad av vattnet och hunden av stenarna som Lillen kastar i. Delat intresse kan man säga.   Tror ni han höll sej torr? Nä då, han lyckades sätta sej i vattenbrynet så klart, busungen.  

   De sista tre milen ser ut så här, och känns som ungefär trettio... 


Vi kom fram skapligt, men receptionen var stängd, så vi kommer inte åt servicehuset förrän imorgon. Vi som såg fram emot en dusch.. Men men, det får bli imorgon.  


Jag har otroligt ont nu, och har sovit dåligt, även om jag har bullat upp med kuddar överallt. Jag har aldrig varit så här dålig när vi varit ute med husvagnen förut, det känns tungt.

Men det här ska gå!!! Så är det bara!!!  


Vi får se vad vi gör imorgon, jag skulle tro att vi ska fiska och kolla naturen lite. Underbart!!


Ha en fin onsdag nu, alla vänner!!      

 
 
Ingen bild

henny

29 juni 2011 09:07

OM du får tag på en "gelekudde" att sitta på eller en annan avlastande kudde så kanskedet skulle gå bättre att sitta?jag hade med mej såna där geleispåsar till stranden härom dagen pga ont i ryggen,men dom var ju jätte sköna att ha under sej när underlaget var hårt! Söt lillen va med sin traktor i stenhårt grepp:)

Anna

29 juni 2011 22:35

Aha, vilken bra idè!! Det måste jag kolla upp, för aj aj aj vad jag får ont i ryggen!! Och sedan börjar ju benen värka som bara den också, himla konstigt...

Ja, hans traktor släpper han inte i första taget!! Mammas älskling.

 
Skrutten

Skrutten

29 juni 2011 12:36

De är så mysiga de små.
Men vilken härlig natur ni har hittat.

http://edslivet.bloggo.nu

Anna

29 juni 2011 22:33

Jaaa!! Vi var här 2007 senast, och det är lika vackert nu, som då. Helt enkelt underbart!

 
carro

carro

29 juni 2011 16:25

Underbara bilder =) Älskar foton från naturen,finns så mycket att fota lixom =) En sten kan vara "så vacker" =)
Ja såg ut som att gossen borde haft lite "nack spärr" efter bil resan ...
Kramen från Norr

http://edsfamiljensliv.blogspot.com

Anna

29 juni 2011 22:32

Ja bilder på naturen kan ju betyda så olika för folk, och så mycket! :)
Ja, den lille har ju också EDS, så den här ställningen är ju inte den bästa, men han sov ändå, lillälsklingen. :)

Kramar tebaks!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 februari 2012 13:58

Nu hoppar jag över till den nya bloggen. Välkomna dit.    Ehlersdanloslife  ...

Av Anna - 12 februari 2012 09:53

Jo, jag är nog det ganska ofta. Jag vill gärna tro det bästa om folk, även om livet har lärt mej att man ofta inte ska det. Rent krasst.    (Sen kan man självklart "hit the jakpot" också, jag träffade ju min allra bästa vän på nätet, via ett foru...

Av Anna - 11 februari 2012 00:49

Snart är jag klar med min nya blogg.   Den här kommer finnas kvar, så klart, men jag byter bloggleverantör. Det är för att jag måste kunna blogga från mobilen, vissa dagar klarar jag inte av att sitta vid datorn. Då är den andra enklare.   Så s...

Av Anna - 10 februari 2012 15:44

Ja den har visst gått och gömt sej tror jag... Herrejösses så trött jag är!!! Jag vet att det beror på mitt minimala näringsintag, men alltså, jösses...     Tänkte visa bilder på operationsärret på magen. Det är "finare" än jag trodde det skull...

Av Anna - 8 februari 2012 00:56

      Visst längtar vi lite efter vår och sommar nu va? Värme är alltid bättre för min kropp, antar att det är så för er också, så jag lägger ut lite längtansbilder åt er, så ni har något att dagdrömma om.     Natti.     ...

Presentation


Jag är en "tjej" på 38 år som har EDS, Ehlers-Danlos Syndrom,typ3, överrörlighetstypen.
Kontakt: anna.EDS@hotmail.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vem är här?

Var kommer ni ifrån?

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards