Alla inlägg den 12 juni 2011

Av Anna - 12 juni 2011 23:16

Ja, det har det blivit.

För mycket grillat alltså.

Magen värker. Det gör riktigt ont nu faktiskt.

Så fort jag äter mat, riktigt mat, så gör det ont. Blir ganska irriterande i längden. 

Visst, jag har tagit ett glas vin också, men det är inte det.


Sedan har jag fått byta telefon. Mobil alltså. Min älsklingmobil gick sönder.  Då lyckades jag göra så att alla kontakter försvann. Alla i mina nummer till alla jag känner. 

F*n!!!!

Detta gör mej deppig. 

Gah!!!

Av Anna - 12 juni 2011 00:47

Lite kort bara om det. Jag är ganska trött nu.  


Men jag bara måste slå ett slag för detta med att hålla en krets med positiv energi omkring sej.

En krets med människor som har positiv energi. Det ska man ha omkring sej. 

Energisugare är riktigt illa för sådana som vi. Vi har en sjukdom som suger energi, vi behöver inte ha människor omkring oss som gör detsamma. 


Det är jätteviktigt att tänka på det här tycker jag. 

Jag ville bara slå ett slag för det så här på nattkvisten, innan jag blir halvt medvetslös.     

Av Anna - 12 juni 2011 00:18

Ja det kan man få av till exempel detta. 

   N väntar på att vi ska kasta hans boll, medan Lillen ska kissa på trädet i bakgrunden.  

Jag insåg inte att dottern fångat detta förrän jag tittade på bilderna i datorn. Det ser för kul ut, när Lillen står där och visar hur man kissar på trädet, medan jag sitter och applåderar i högan sky. Samtidigt som N hela tiden väntar på att någon ska kasta bollen.  


Såsana här ägonblick är värda att ta vara på. Som så många andra. Därför tar jag extremt mycket kort. Det är verkligen superroligt att ha sedan. Jag har fångat många dråpliga ögonblick i kameran kan jag tala om!    

Presentation


Jag är en "tjej" på 38 år som har EDS, Ehlers-Danlos Syndrom,typ3, överrörlighetstypen.
Kontakt: anna.EDS@hotmail.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vem är här?

Var kommer ni ifrån?

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards