Alla inlägg den 27 juni 2011

Av Anna - 27 juni 2011 21:40

Nu halvvägs, lite drygt.

Sitter utan el, så jag måste spara batteri. 


Tack för kommentarerna i förra inlägget, jag hann inte svara, för jag vet inte om vi hinner fram till campingen imorgon heller, och då har jag ingen el förrän på onsdag. Tyvärr hinnar jag inte gå in på era bloggar heller, och det är jättetrist, det är ju dagens höjdpunkt!


Kram på er!!! Jag återkommer, om ni vill kan jag lägga ut lite bilder på den underbara naturen sen.   

Av Anna - 27 juni 2011 01:05

Skrev ett inlägg om mina få besökare och mina få kommentarer. 


Men jag ångrade mej. Om jag skriver något om det kan det tolkas som om jag fiskar efter kommentarer, och det gör jag inte!!


Jag går ofta, eller ja, alltid till mej själv när jag funderar. Och jag, personligen lämnar alltid, eller nästan alltid ett avtryck när jag läser en blogg. Det behöver inte vara mycket när jag mår dåligt, men jag lämnar något iaf. Personligen tycker jag att det hör till. Man läser någons "dagbok". Iofs har denna någon valt att lägga ut den så alla kan se. Men jag, personligen, tycker att man ger sej till känna och talar om att man varit där och delat dennes "dagbok". 


Fast det är jag som är knäpp. För jag har haft över 20 besökare idag, eller ja, igår blir det ju nu, och inte en enda kommentar. 


Fast det är klart, om jag nu är så himla blåst, så behöver jag ju inte blogga. Ganska enkel lösning faktiskt.  


Hoppas alla hade en fin helg.  


Ha det.  

Presentation


Jag är en "tjej" på 38 år som har EDS, Ehlers-Danlos Syndrom,typ3, överrörlighetstypen.
Kontakt: anna.EDS@hotmail.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vem är här?

Var kommer ni ifrån?

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards