Direktlänk till inlägg 27 juni 2011

Ångrade mej.

Av Anna - 27 juni 2011 01:05

Skrev ett inlägg om mina få besökare och mina få kommentarer. 


Men jag ångrade mej. Om jag skriver något om det kan det tolkas som om jag fiskar efter kommentarer, och det gör jag inte!!


Jag går ofta, eller ja, alltid till mej själv när jag funderar. Och jag, personligen lämnar alltid, eller nästan alltid ett avtryck när jag läser en blogg. Det behöver inte vara mycket när jag mår dåligt, men jag lämnar något iaf. Personligen tycker jag att det hör till. Man läser någons "dagbok". Iofs har denna någon valt att lägga ut den så alla kan se. Men jag, personligen, tycker att man ger sej till känna och talar om att man varit där och delat dennes "dagbok". 


Fast det är jag som är knäpp. För jag har haft över 20 besökare idag, eller ja, igår blir det ju nu, och inte en enda kommentar. 


Fast det är klart, om jag nu är så himla blåst, så behöver jag ju inte blogga. Ganska enkel lösning faktiskt.  


Hoppas alla hade en fin helg.  


Ha det.  

 
 
kurd

kurd

27 juni 2011 02:42

Hej söt blogg ! :D ska vi följa varandra på bloglovin?:)<3

http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se

Anna

27 juni 2011 21:39

Hej kurd, trevligt att du tycker att min blogg är söt. :)

 
Lejonkvinnan

Lejonkvinnan

27 juni 2011 09:56

*smyger in* jag är usel på att lämna kommentarer, men däremot så går jag in på samma bloggar ungefär 10 gånger per dag och kollar efter uppdateringar...så jag är smygare...

Det är väl därför som jag inte får så många kommentarer på min blogg heller antar jag, men jag ser ju lite vilka som varit där ändå, man lär ju sig vart folk bor tillslut :)

Men jag är överlag dålig på att skriva utom i min blogg. Dålig på att maila, dålig på att skriva i forum osv...men när jag väl skriver så kan det bli milslånga saker istället.

Så....jag är här, flera gånger om dagen och läser :)

Stor kram!

*smyger ut igen*
;)

http://lejonkvinnan.blogg.se

 
Maddo

Maddo

27 juni 2011 10:19

Hörredu gumsan! Vissa människor finns på annat sätt än i kommentarer!!! Kramar i massor!

http://blogg.dreammaddo.se

 
carro

carro

27 juni 2011 13:04

Ta inte tillbaka det du skriver, jag förstår dej helt och fullt,så ångra dej inte.
Tror även de andra förstår ,för vi är nog många som känner så & som du säger "Du lämnar nästan alltid en kommentar" & jag kan bara hålla med,så ska det vara =)
ha en bra dag& hoppas semestern blir kanon...kram

http://edsfamiljensliv.blogspot.com

 
Skrutten

Skrutten

27 juni 2011 23:31

Hej du tvivlar hihi
Vi är många som smyger in och ut beroende på ork och så. Själv har jag varit väldigt dålig på att uppdatera min egen sida ett tag, just beroende på kroppen. SÅ! sätt inga värderingar på antalet svar vi kommer och går. höhö

http://edslivet.bloggo.nu

Anna

28 juni 2011 23:01

Hahaha, tack kär du!!

 
Ulrika

Ulrika

28 juni 2011 01:10

Jag har många besökare som aldrig kommenterar men jag ser det som positivt att de kommer tillbaka :)

Jag orkar inte alltid kommentera överallt. Ibland är allt redan sagt men oftast handlar det om att själva bloggen inte har så bra funktioner så man enkelt får respons när det kommer ett svar på kommentaren. Ta det inte så Anna, du har läsare iaf, inte alla som har det ;)

Kram på dig och hoppas batteriet räcker så att du kan läsavad jag skrivit <3

http://intebarasjuk.wordpress.com

Anna

28 juni 2011 23:00

He he, jag är lite känslig ibland bara, och vill nog ha lite cred emellanåt, eller så. ;)

Jag är visst aldrig nöjd. ;)

Kram och tack för att du finns.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 februari 2012 13:58

Nu hoppar jag över till den nya bloggen. Välkomna dit.    Ehlersdanloslife  ...

Av Anna - 12 februari 2012 09:53

Jo, jag är nog det ganska ofta. Jag vill gärna tro det bästa om folk, även om livet har lärt mej att man ofta inte ska det. Rent krasst.    (Sen kan man självklart "hit the jakpot" också, jag träffade ju min allra bästa vän på nätet, via ett foru...

Av Anna - 11 februari 2012 00:49

Snart är jag klar med min nya blogg.   Den här kommer finnas kvar, så klart, men jag byter bloggleverantör. Det är för att jag måste kunna blogga från mobilen, vissa dagar klarar jag inte av att sitta vid datorn. Då är den andra enklare.   Så s...

Av Anna - 10 februari 2012 15:44

Ja den har visst gått och gömt sej tror jag... Herrejösses så trött jag är!!! Jag vet att det beror på mitt minimala näringsintag, men alltså, jösses...     Tänkte visa bilder på operationsärret på magen. Det är "finare" än jag trodde det skull...

Av Anna - 8 februari 2012 00:56

      Visst längtar vi lite efter vår och sommar nu va? Värme är alltid bättre för min kropp, antar att det är så för er också, så jag lägger ut lite längtansbilder åt er, så ni har något att dagdrömma om.     Natti.     ...

Presentation


Jag är en "tjej" på 38 år som har EDS, Ehlers-Danlos Syndrom,typ3, överrörlighetstypen.
Kontakt: anna.EDS@hotmail.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vem är här?

Var kommer ni ifrån?

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards