Alla inlägg den 2 juni 2011

Av Anna - 2 juni 2011 19:50

  Jag längtar efter att det ska mogna här på kullen. Smultron!!! Mmmmmm vad gott det ska bli!  

Jag och gubben min tog en promenad idag i vår skog och det kommer bli så otroligt mycket smultron i år! Likadant med blåbär, de har blommat som bara den i år. 

Jag hoppas verkligen inget händer med vädret så det blir förstört. 


Sedan är jag en inbiten svampplockare. Det är det bästa jag vet på höstkanten, ja redan på sensommaren. Nu har jag jättesvårt att böja mej ner så där, men det är värt smärtan. Min själ mår toppen när jag får gå ut i skogen och plocka det som naturen ger mej. 

Sen torkar jag och fryser in så mycket jag kan och orkar, sen har jag hela året! 

Kan det bli bättre?   

Av Anna - 2 juni 2011 00:41

Jag har alltså krockat ganska illa med bilen två gånger. Med ett års mellanrum bara.

Det är inte att rekommendera när man har EDS kan jag tala om. 

Jag fick inte bara en ful whiplash, utan det var då mina stora problem med vänster handled började.

Jag slet av ett ledband i någon av krockarna, det tog tid innan det upptäcktes. 

Vilka krafter som släpps loss i en bilolycka!


Att jag kom att tänka på det idag, beror på att jag vär väldigt nära att krocka idag. En bil körde ut framför mej, han hade väjningsplikt och jag körde på huvudled. Det var så himla nära.... *ryser*


Usch ja vilka tankar som rör sej i huvudet så här mitt i natten va?     

Presentation


Jag är en "tjej" på 38 år som har EDS, Ehlers-Danlos Syndrom,typ3, överrörlighetstypen.
Kontakt: anna.EDS@hotmail.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vem är här?

Var kommer ni ifrån?

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards