Alla inlägg den 4 juni 2011

Av Anna - 4 juni 2011 07:35

Nej, igår startade jag inte ens datorn faktiskt, det är ganska ovanligt.  


Jag försökte få huset i ordning inför helgen, men när man är som man är, så tar det en stund.


Sen var ju vädret helt underbart här igår, så vi passade på att vara ute också. Lillen fick en hink med vatten som han lekte med. Länge!   Tänk vad lite vatten kan gör en unge glad va? Och gå naken, bara det var ju speciellt. Mammas kille.   Jag tog så klart en massa bilder, men kameran är på bottenvåningen, det känns som om det är väldigt långt dit just nu.   Men jag lägger ut lite bilder senare, man måste ju dela med sej av den där sötisen, även om jag nog är lite jävig i sammanhanget. Eller?  


Idag när jag snöt mej, jag har ju kroniska bihåleproblem, så kom det nästan bara blod. Det är lite typiskt att det händer när jag mår dåligt. Det verkar nästan som om slemhinnorna blir känsligare när kroppen gör ont. De hänger med i skoven på något sätt. 

Ja ja, en lite parentes.  


Idag väntas det folk hit, det ska grillas och umgås. Jag tycker det är jätteroligt, även om det också är väldigt jobbigt. Jag ställer ganska höga krav på mej själv och vill att allt ska vara perfekt. När det inte är perfekt så blir jag stressad. Men, idag ska jag andas och ta det som det kommer.  


Vädret verkar bli perfekt, ut och njuta nu då!!!  




Presentation


Jag är en "tjej" på 38 år som har EDS, Ehlers-Danlos Syndrom,typ3, överrörlighetstypen.
Kontakt: anna.EDS@hotmail.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vem är här?

Var kommer ni ifrån?

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards