Direktlänk till inlägg 14 juni 2011

Lite kvällsfunderingar.

Av Anna - 14 juni 2011 21:47

Ja, nu sitter man här igen då, framför datorn när resten av familjen gått och lagt sej. 

Inte för att jag känner mej ensam, jag sitter ju här ensam hela dagarna ändå.  


Fast man har ju lite tid på sej att fundera. Just nu är det livmodern som rör sej i tankarna. Också en himla sak att fylla skallen med va? 

Jag vill verkligen bli av med den, särskilt nu när jag bara blöder och blöder, och knappt har något uppehåll mellan. Men men, det ska bli gjort innan året är slut, det ska det!


Jag pallrade mej ut med hundarna idag,  tog en sväng i skogen tillsammans med dottern, när hon kom hem från skolan. Det var så himla skönt att röra lite på sej igen, även om det gjorde så ont! Jag bli så ledsen på skiten. Jag ska gå ganska mycket på semestern. Det bara SKA gå!!!


Fast jag hittade en massa smultron, redan! Jösses vad fort de har mognat nu!

   Lite suddig bild, jag håller på att lära mej mobilkameran. Men ser ni vad gott det ser ut! Lillen blev så glad när han kom hem, jag plockade ju stråt till honom.  


Imorgon har jag honom hemma hela dagen, jag ska inte ändra tiderna förrän efter semstern, så jag får se till att hitta på något att göra. Han är inte så lätt att tas med nu för tiden.   

Jag skulle nehöva ringa några samtal, men det kan jag inte räkna med att det går, med honom hemma. Asch, det finns fler dagar ju.    


Fast jag hoppas verkligen jag kan få sova lite inatt, lite mer än jag gjorde föregående natt. Två timmar är inte bra sömn, när man ska ha en liten hemma hela dagen. 

Det gick ju bara inte sova inatt, jag hade för ont och jag känner att det är likadant nu, så jag kan nog inte räkna med att få sova nu heller, tyvärr. 


Asch, gnäll, gnäll.  


Nu ska jag väl kolla på tv en stund. Och sitta vid datorn samtidigt, som jag brukar.    

 
 
Lejonkvinnan

Lejonkvinnan

15 juni 2011 09:12

Vad härligt med smultron! Jag har två plantor i landet men det har inte kommit något där än....tror jag, har inte kollat de sista dagarna.

Jag blöder också jättemycket och har ont, och hela kroppen blir så mycket sämre från ägglossning och fram till mens. Oregelbunden är det från och till också. Tänk om man vore man! ;)

Att ha de små hemma är en blandad känsla, man både älskar det - självklart- samtidigt som det dåliga samvetet rinner till i kapp med att orken rinner ut. *suck*

Hoppas att du har fått några timmars sömn i natt!!

Kram

http://lejonkvinnan.blogg.se

Anna

15 juni 2011 18:37

Ja de här var ju skogssmultron, de är extra goda. :)

Ja den där mensen alltså, jag blir tokig! Idag fullständigt rinner det.... Ska bli skönt att bi av med skiten. :)

Den där lille mannen har gett mej så mycket glädje sedan han kom, det känns så hemskt att inte räcka till. Fast jag hoppas ju att han tycker jag är en bra mamma ändå. :)

Jag sov av ren utmattning i fem timmar, det var helt underbart!!!

Ha en fin kväll!
Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 februari 2012 13:58

Nu hoppar jag över till den nya bloggen. Välkomna dit.    Ehlersdanloslife  ...

Av Anna - 12 februari 2012 09:53

Jo, jag är nog det ganska ofta. Jag vill gärna tro det bästa om folk, även om livet har lärt mej att man ofta inte ska det. Rent krasst.    (Sen kan man självklart "hit the jakpot" också, jag träffade ju min allra bästa vän på nätet, via ett foru...

Av Anna - 11 februari 2012 00:49

Snart är jag klar med min nya blogg.   Den här kommer finnas kvar, så klart, men jag byter bloggleverantör. Det är för att jag måste kunna blogga från mobilen, vissa dagar klarar jag inte av att sitta vid datorn. Då är den andra enklare.   Så s...

Av Anna - 10 februari 2012 15:44

Ja den har visst gått och gömt sej tror jag... Herrejösses så trött jag är!!! Jag vet att det beror på mitt minimala näringsintag, men alltså, jösses...     Tänkte visa bilder på operationsärret på magen. Det är "finare" än jag trodde det skull...

Av Anna - 8 februari 2012 00:56

      Visst längtar vi lite efter vår och sommar nu va? Värme är alltid bättre för min kropp, antar att det är så för er också, så jag lägger ut lite längtansbilder åt er, så ni har något att dagdrömma om.     Natti.     ...

Presentation


Jag är en "tjej" på 38 år som har EDS, Ehlers-Danlos Syndrom,typ3, överrörlighetstypen.
Kontakt: anna.EDS@hotmail.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vem är här?

Var kommer ni ifrån?

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards