Direktlänk till inlägg 8 juni 2011

På tal om ärr.

Av Anna - 8 juni 2011 00:04

Satt och letade efter en särskild bild när jag hittade den här.

   Ärret efter min diskbråcksoperation.

Det är verkligen inte vackert, även om det sitter i "vecket" på halsen.

De flesta av mina ärr ser ju ut så här, det är bara synd att det här sitter på halsen. Det syns ganska väl. Fast det har bleknat lite grann nu förstås, jag får vara glad för det lilla.   

 
 
Ulrika

Ulrika

8 juni 2011 23:10

VA? Gick de in på framsidan? Kan ju inget om såna operationer men det trodde jag aldrig.

Ett klassiskt EDS-ärr! Kanske inte snyggaste jag sett men sitter det på en skönhet så spelar det ju ingen roll vilket ;)

Kram

http://intebarasjuk.wordpress.com

Anna

9 juni 2011 00:16

*asg* *ligger på golvet och garvar*
Sitter på en skönhet, ja ja. *asg*

Ja, de går in på framsidan när det sitter högt upp, och båda mina var så pass högt.
Det gjorde väldigt ont i halsen länge, kan jag tala om!!! ;)

 
Ulrika

Ulrika

9 juni 2011 00:47

Skratta på du...det är morfinrt. Imorgon när du vaknar och ser dig i spegeln så förstår du...eller spara det till lite senare.Mornar kan ju vara lite si och sådär gällande skönheten. Varför kalla det skönhetssömn när man ser ut som helvete när man vaknar?

http://intebarasjuk.wordpress.com

Anna

9 juni 2011 00:55

Ha ha, ja jag har då aldrig haft någon jäkla skönhetssömn jag inte!!! :-D
Den där spegeln är ju inget rolig den, den ser inte bra ut! :-D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 februari 2012 13:58

Nu hoppar jag över till den nya bloggen. Välkomna dit.    Ehlersdanloslife  ...

Av Anna - 12 februari 2012 09:53

Jo, jag är nog det ganska ofta. Jag vill gärna tro det bästa om folk, även om livet har lärt mej att man ofta inte ska det. Rent krasst.    (Sen kan man självklart "hit the jakpot" också, jag träffade ju min allra bästa vän på nätet, via ett foru...

Av Anna - 11 februari 2012 00:49

Snart är jag klar med min nya blogg.   Den här kommer finnas kvar, så klart, men jag byter bloggleverantör. Det är för att jag måste kunna blogga från mobilen, vissa dagar klarar jag inte av att sitta vid datorn. Då är den andra enklare.   Så s...

Av Anna - 10 februari 2012 15:44

Ja den har visst gått och gömt sej tror jag... Herrejösses så trött jag är!!! Jag vet att det beror på mitt minimala näringsintag, men alltså, jösses...     Tänkte visa bilder på operationsärret på magen. Det är "finare" än jag trodde det skull...

Av Anna - 8 februari 2012 00:56

      Visst längtar vi lite efter vår och sommar nu va? Värme är alltid bättre för min kropp, antar att det är så för er också, så jag lägger ut lite längtansbilder åt er, så ni har något att dagdrömma om.     Natti.     ...

Presentation


Jag är en "tjej" på 38 år som har EDS, Ehlers-Danlos Syndrom,typ3, överrörlighetstypen.
Kontakt: anna.EDS@hotmail.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vem är här?

Var kommer ni ifrån?

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards