Direktlänk till inlägg 24 juni 2011

Det där huvet va.... *asg*

Av Anna - 24 juni 2011 01:07

Här skriver jag om att jag är miljövänlig och tvättar med torkade frukter, och så glömmer jag att lägga ut länken till sidan med info....

Typiskt mej!!!! *asg*


Här kommer den.  

http://www.amzonet.net/Tvattnotter.html    


Detta funkar, jag lovar. Jag har fått halva Östergötland att gå över till dessa, för det är miljövänligt, billigt, och bra för kläderna. Allt i ett!!! 

Använd inget sköljmedel, det behövs inte. Det är nästan gratis att tvätta nu för mej, räkna ut vad du betalar per tvätt får du se.   



 
 
carro

carro

25 juni 2011 11:32

Men,men ,men...alltså ,jag är nog väldigt trött i skallen nu...hur kan " tvätt Nötter vara bra för en allergiker också ??"
Min älsta dotra är ju nöt allergiker, så pass att hon har adrenalin penna med sej i alla lägen, så berätta gärna hur det funkar =)
Det stod ju bara att även för "nöt allergiker", men vilka nöt allergiker gäller det ??
Dom som bara har en eller dom som även har flera ???
Min make tyckte det såg fränt ut & det är ju han som tvätt ,men då bör man ju ha mer "kött på benen" innan man provar =)
Kramen

http://edsfamiljensliv.blogspot.com

Anna

25 juni 2011 22:13

Ja alltså, det är ju ingen nöt, utan en frukt. Han skriver så för att det kallas för tvättnötter, i och med att de ser ut som hasselnötsskal. Så inga nötter där alltså. :)
Så testa, det finns inget att vara allergisk emot. :)

Kramar!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 februari 2012 13:58

Nu hoppar jag över till den nya bloggen. Välkomna dit.    Ehlersdanloslife  ...

Av Anna - 12 februari 2012 09:53

Jo, jag är nog det ganska ofta. Jag vill gärna tro det bästa om folk, även om livet har lärt mej att man ofta inte ska det. Rent krasst.    (Sen kan man självklart "hit the jakpot" också, jag träffade ju min allra bästa vän på nätet, via ett foru...

Av Anna - 11 februari 2012 00:49

Snart är jag klar med min nya blogg.   Den här kommer finnas kvar, så klart, men jag byter bloggleverantör. Det är för att jag måste kunna blogga från mobilen, vissa dagar klarar jag inte av att sitta vid datorn. Då är den andra enklare.   Så s...

Av Anna - 10 februari 2012 15:44

Ja den har visst gått och gömt sej tror jag... Herrejösses så trött jag är!!! Jag vet att det beror på mitt minimala näringsintag, men alltså, jösses...     Tänkte visa bilder på operationsärret på magen. Det är "finare" än jag trodde det skull...

Av Anna - 8 februari 2012 00:56

      Visst längtar vi lite efter vår och sommar nu va? Värme är alltid bättre för min kropp, antar att det är så för er också, så jag lägger ut lite längtansbilder åt er, så ni har något att dagdrömma om.     Natti.     ...

Presentation


Jag är en "tjej" på 38 år som har EDS, Ehlers-Danlos Syndrom,typ3, överrörlighetstypen.
Kontakt: anna.EDS@hotmail.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vem är här?

Var kommer ni ifrån?

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards