Direktlänk till inlägg 15 juni 2011

Jaha, en dag till till ända. :)

Av Anna - 15 juni 2011 22:10

Vilken dag.

Jag tänkte först inte skriva något, för jag är så himla nere. Det är bättre att skriva något när man har något roligt att skriva om känner jag. En blogg om en sjukdom kan lätt bli så himla negativ, om den skrivs av fel människa. Och ibland, eller ganska ofta, så är jag just fel människa. 

Ja la ett inlägg på ett forum jag är med i förut, men det var så deprimerande att jag knappt fick några svar. Jo, jag fick svar av en som jämnt är så himla mysig och glad. Jag lovar att jag fick henne att deppa ihop också. 

Asch, orka! (Som min fjortonåriga dotter säger väldigt ofta )


Lägger ner nu. Orkar inte riktigt med den här smärtan just nu. Jag är en jäkla mes.    

 
 
Ulrika

Ulrika

15 juni 2011 22:57

Det är ju det som är grejen med en sjukdomsblogg. Den skildrar din verklighet och det är den vi vill läsa om juuuu :) Kommenterade och precis så tycker jag du sa göra (som jag skrev). Låt någon annan ta över nu, du måste få hjälp med det där.

Tänker på dig <3

http://intebarasjuk.wordpress.com

Anna

15 juni 2011 23:04

Tack min kära vän!
Jag mår verkligen skiiiiiiiiiiit. :/

Tack för att du finns.

 
Lejonkvinnan

Lejonkvinnan

16 juni 2011 08:57

Klart du ska skriva när du mår dåligt, det är ju lite smärtlindring det också...tycker jag i alla fall. Om sedan någon orkar eller vill läsa, det brukar jag högaktningsfullt skita i ;)

Kram kram

http://lejonkvinnan.blogg.se

Anna

16 juni 2011 23:26

Jo, du har alldeles rätt, man väljer ju själv vad man vill läsa. Men ibland känns min blogg lite trist bara.
Men det är så himla skönt att ha er som läser här, och kommenterar, det gör så gott i själen!!!

Kramar

 
Ingen bild

henny

16 juni 2011 12:33

hittar inte gilla knappen under ulrikas inlägg här ovan:P men absolut är det så, denna blogg ska ju reflektera ditt liv medskitsjukdomen eds,du behöver inte försköna föör oss..så lätt blir du inte av med oss förstår du!!!:)
Kram på dej! Hoppas skitdagen blir nåhgra snäpp bättre snart!

Anna

16 juni 2011 19:30

Skitdagar har ju en tendens att snart hamna långt bak i hjärnan, som tur är. :)

En ny dag, en ny utmaning. :)

Vad skulle jag göra utan er, som förstår hur jag känner det, och orkar med mina gnäll inlägg. ;) :-D

Kramar!!! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 februari 2012 13:58

Nu hoppar jag över till den nya bloggen. Välkomna dit.    Ehlersdanloslife  ...

Av Anna - 12 februari 2012 09:53

Jo, jag är nog det ganska ofta. Jag vill gärna tro det bästa om folk, även om livet har lärt mej att man ofta inte ska det. Rent krasst.    (Sen kan man självklart "hit the jakpot" också, jag träffade ju min allra bästa vän på nätet, via ett foru...

Av Anna - 11 februari 2012 00:49

Snart är jag klar med min nya blogg.   Den här kommer finnas kvar, så klart, men jag byter bloggleverantör. Det är för att jag måste kunna blogga från mobilen, vissa dagar klarar jag inte av att sitta vid datorn. Då är den andra enklare.   Så s...

Av Anna - 10 februari 2012 15:44

Ja den har visst gått och gömt sej tror jag... Herrejösses så trött jag är!!! Jag vet att det beror på mitt minimala näringsintag, men alltså, jösses...     Tänkte visa bilder på operationsärret på magen. Det är "finare" än jag trodde det skull...

Av Anna - 8 februari 2012 00:56

      Visst längtar vi lite efter vår och sommar nu va? Värme är alltid bättre för min kropp, antar att det är så för er också, så jag lägger ut lite längtansbilder åt er, så ni har något att dagdrömma om.     Natti.     ...

Presentation


Jag är en "tjej" på 38 år som har EDS, Ehlers-Danlos Syndrom,typ3, överrörlighetstypen.
Kontakt: anna.EDS@hotmail.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vem är här?

Var kommer ni ifrån?

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards