Direktlänk till inlägg 14 juni 2011

Det där mellan axlarna

Av Anna - 14 juni 2011 23:21

Den där knölen alltså. Den som sitter där mellan axlarna. Den gör ont! 

Huvudvärk är något så in i den irriterande. Jag har många olika sorter, men dagens och kvällens består av ett ilsket surrande som går upp och ner. Sedan har jag en yrsel som heter duga också. 

Jag brukar ju få blodtrycksfall, men det här med yrsel är något nytt. Iallafall utan alkohol.  

Hoppas det blir bra till imorgon, för jag har tillräckligt med ågren över att inte räcka till för min son som det är. Suck och gnäll.    

 
 
carro

carro

15 juni 2011 00:07

Visst är det kul att bli bakis utan att ha drinkat ?? NOT...hoppas du ändå mår bättre i morrn & orkar med dagen =)
Själv har vi skol avslutning, så in med el rullen i bilen i morrn på morgonen , sedan in i "trånga kyrkan",..men det är tur det finns andra "vägar in..."...fniss ...även om dom inte är över förtjusta, alla ska ju gå in samma väg du vet...äsch då...Nåja,sov gott..kramen

http://edsfamiljensliv.blogspot.com

Anna

15 juni 2011 00:13

Nej, jag vill gärna välja att ta några glas, om jag ska vara yr i skallen tack. ;) :-D

Här får vi inte kolla på skolavslutningen, kyrkan är för liten. Bara niornas föräldar... Surt.

Sov gott du med. Kramar!!!

 
Lejonkvinnan

Lejonkvinnan

15 juni 2011 09:17

Yrsel och baksmälla är tyvärr vardag för mig, och det är inget jag önskar min värsta ovän ens...om de inte har druckit då förstås ;)

Nä, men ärligt det är vidrigt, yrseln är ju det som är mest handikappande för mig, och jag har varken fått någon ordentlig förklaring eller hittat någon medicin som hjälper. Man får liksom bara vänta ut eländet :(

Hoppas det har slutat att dunka och snurra nu!!

Kramis

http://lejonkvinnan.blogg.se

Anna

15 juni 2011 18:34

Hmm, tack för att du delade med dej, för detta är något nytt för mej.
Det är aningens lite bättre idag, fast inte helt okej. Tänk om detta är något nytt jag får dras med nu då? Suck.

Stor kram!!!

 
carro

carro

15 juni 2011 10:51

Meh ?? Här delade dom upp skol avslutningarna ...F-5 :an , 6& 7:an & sist 8 :an & 9:an ...för att det inte ska bli för jobbigt så att säga 6 för trångt...visst, jobbigt för oss som har barn heeeela vägen...men i år så blir de bara lillans skol avslutning, för älsta dotterns klass ska sitta i kyrkbänken & göra "inget"
Då sa vi att äsch då ,då kommer vi till den minasta.
Då svarar den största, det gör ni alldeles rätt i =)

Kram & ha en bra dag

http://edsfamiljensliv.blogspot.com

Anna

15 juni 2011 18:33

Närå, här klämmer dom in så många elever som möjligt, så inga föräldrar får plats.... :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 februari 2012 13:58

Nu hoppar jag över till den nya bloggen. Välkomna dit.    Ehlersdanloslife  ...

Av Anna - 12 februari 2012 09:53

Jo, jag är nog det ganska ofta. Jag vill gärna tro det bästa om folk, även om livet har lärt mej att man ofta inte ska det. Rent krasst.    (Sen kan man självklart "hit the jakpot" också, jag träffade ju min allra bästa vän på nätet, via ett foru...

Av Anna - 11 februari 2012 00:49

Snart är jag klar med min nya blogg.   Den här kommer finnas kvar, så klart, men jag byter bloggleverantör. Det är för att jag måste kunna blogga från mobilen, vissa dagar klarar jag inte av att sitta vid datorn. Då är den andra enklare.   Så s...

Av Anna - 10 februari 2012 15:44

Ja den har visst gått och gömt sej tror jag... Herrejösses så trött jag är!!! Jag vet att det beror på mitt minimala näringsintag, men alltså, jösses...     Tänkte visa bilder på operationsärret på magen. Det är "finare" än jag trodde det skull...

Av Anna - 8 februari 2012 00:56

      Visst längtar vi lite efter vår och sommar nu va? Värme är alltid bättre för min kropp, antar att det är så för er också, så jag lägger ut lite längtansbilder åt er, så ni har något att dagdrömma om.     Natti.     ...

Presentation


Jag är en "tjej" på 38 år som har EDS, Ehlers-Danlos Syndrom,typ3, överrörlighetstypen.
Kontakt: anna.EDS@hotmail.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vem är här?

Var kommer ni ifrån?

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards