Direktlänk till inlägg 9 juni 2011

Blä för fula fötter!!

Av Anna - 9 juni 2011 00:23

Jag har fotfobi. Ja, jättelöjligt, jag vet, men jag tycker fötter är så himla äckliga!!

Sen när det ser ut som mina är det väl inte så konstigt va?  


       Min högra fot är den som gör mest ont. Särskilt den där knölen som är ovanpå. Ytterleden är också hemsk, mest på höger, men gör ont i båda.


Det stör mej en smula att mina fötter är så dåliga nu, eftersom de har varit de bästa av mina leder. Fram till för ett par år sedan. 


Ska ta upp detta med min ortoped på måndag. Får väl se om något kan göras, eller om man överhuvudtaget blir trodd. 

 
 
Ulrika

Ulrika

9 juni 2011 00:40

Äh, de var väl söta? ;)
Du ska se mina. Mina lilltår måste stannat i utveckligen redan i fosterstadiet. De slutar där stortåarna börjar och nagelarna är så små att när jag lackar dem får jag måla på huden. Det du. de som ser min littår skrattar sig halv fördärvade :D

http://intebarasjuk.wordpress.com

Anna

9 juni 2011 00:45

Men? Så ser ju mina lilltår också ut juh!!! Coolt. :)
Fast dom är fula och äckliga iallafall. ;)

 
Ulrika

Ulrika

9 juni 2011 00:50

Ja det gör dom, det ser jag nu...hahaha, vilka fula fötter du har :D Men jag tror mina är mindre. Mina tår är så spinkiga dessutom. klipper lilltånageln ung var tredje gång det är nagelklippning. Den växer tom långsamt :D

http://intebarasjuk.wordpress.com

Anna

9 juni 2011 00:54

Nä jag har tjocka och satta fötter med runda fula tår jag. *asg*
Och den där nageln på lilltån är bara tjock och äcklig. ;)

 
Maddo

Maddo

9 juni 2011 08:53

Hmm, vad är det äckliga med dina fötter? *förstår inte* Ovanstående diskussion; Man kan vara frisk och ha såna tår också! Min lilltå kan jag inte måla och den är en knubbis som har en typ knöl ovanpå för nageln är under och det är inga nagelband vi talar om här inte! Men naturligt ändå.. :)

http://blogg.dreammaddo.se

Anna

9 juni 2011 13:23

Ah Maddo, vi skämtade nog mest över min fotfobi bara. ;)
Det verkar som om det är ovanligt med normala lilltår, om det finns något normalt med lilltår. Fyyyy vad äckligt, bara att prata om det!! :)
Kanske skulle ta tag i detta problem någon gång, himla konstigt att kräkas över fötter egentligen. :)

 
Lejonkvinnan

Lejonkvinnan

9 juni 2011 14:22

Haha, här hemma har brukar vi prata om fötter vid matbordet ;) Tvåan brukar bara sucka när vi börjar, för det är mest jag och Fyran som jämför vår konstiga fossingar. Jag har små tår som potatisar medan han har långa långa...javisst ja du gillade ju inte fötter ;)

Kramis

http://lejonkvinnan.blogg.se

Anna

9 juni 2011 14:27

Inga detaljer tack!!!!! :-D

 
Skrutten

Skrutten

10 juni 2011 10:11

He he he....
Så ni håller på.

Heja alla söta fina underliga tår.

http://edslivet.bloggo.nu

Anna

10 juni 2011 14:34

Nä usch, söta och fina tår finns enbart på bebisar!!! Så fort de blir över fyra år blir de äckliga!! ;) :-D

He he he

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 februari 2012 13:58

Nu hoppar jag över till den nya bloggen. Välkomna dit.    Ehlersdanloslife  ...

Av Anna - 12 februari 2012 09:53

Jo, jag är nog det ganska ofta. Jag vill gärna tro det bästa om folk, även om livet har lärt mej att man ofta inte ska det. Rent krasst.    (Sen kan man självklart "hit the jakpot" också, jag träffade ju min allra bästa vän på nätet, via ett foru...

Av Anna - 11 februari 2012 00:49

Snart är jag klar med min nya blogg.   Den här kommer finnas kvar, så klart, men jag byter bloggleverantör. Det är för att jag måste kunna blogga från mobilen, vissa dagar klarar jag inte av att sitta vid datorn. Då är den andra enklare.   Så s...

Av Anna - 10 februari 2012 15:44

Ja den har visst gått och gömt sej tror jag... Herrejösses så trött jag är!!! Jag vet att det beror på mitt minimala näringsintag, men alltså, jösses...     Tänkte visa bilder på operationsärret på magen. Det är "finare" än jag trodde det skull...

Av Anna - 8 februari 2012 00:56

      Visst längtar vi lite efter vår och sommar nu va? Värme är alltid bättre för min kropp, antar att det är så för er också, så jag lägger ut lite längtansbilder åt er, så ni har något att dagdrömma om.     Natti.     ...

Presentation


Jag är en "tjej" på 38 år som har EDS, Ehlers-Danlos Syndrom,typ3, överrörlighetstypen.
Kontakt: anna.EDS@hotmail.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vem är här?

Var kommer ni ifrån?

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards