Direktlänk till inlägg 7 juni 2011

Härligt väder!!

Av Anna - 7 juni 2011 23:27

Ja, eller lite både ock.   

Det har varit en riktigt åsk storm här idag, jag kan inte minnas när det åskade så här faktiskt! 

Det var två oväder som kom samtidigt och gick fram och tillbaka här, det blixtrade oavbrutet i över en timma!! 

Man känner sej så liten när naturen visar sej från den här sidan, men vad jag tycker det är häftigt!!!  


Regnet behövdes också kan jag säga, min pollenallergi var förfärlig i helgen, det behövdes lite fukt som binder skiten. 


Idag har jag inte lika ont i ryggen som vanligt, men då satte ju fötterna och knäna fart istället, så någon vila får man ju inte precis. 

Jag har ju fått en tid till ortopeden, det ska bli spännande att höra vad han säger. Om han kan något om EDS. Om något kan göras. 

Om jag minns rätt så är den tiden nästa vecka. 


Nu ska jag väl försöka gå och lägga mej lite tidigare än igår, om jag kan, ifall det kommer mer åska inatt, för den väckte mej natten som gick kan jag tala om! 

Trist när man ändå har svårt att sova, men så kan det ju vara.  


Men jag är så glad idag över att jag valde att börja blogga om min sjukdom, så jag kom i kontakt med så härliga människor! 

Ni betyder så mycket för mej, ni som följer mej här och som peppar och hejar på FB. 

  

 
 
Katie

Katie

8 juni 2011 10:15

Allt väl? Tack för din kommentar hos mig <33 =) Det har hänt mkt det sista, livet är en kamp och kampen verkar aldrig ta slut, det kommer alltid nya svåra saker -_- Men man klarar detta också. Inte mycket att välja på.
Krafterna domnar ibland men jag har min 13 veckor gamla valp nu och att vakna var dag och se en ny dag är underbart då man har världens mest fantastiska lilla flicka hos sig!

Hur går allt för dig nu för tiden?
Varma kramar, Katie G. Eriksson

http://katiegruneriksson.bloggplatsen.se

Anna

9 juni 2011 00:18

Den där lilla fyrbenta verkar ge dej en massa positiv energi, det är bra!!! :)
Här går livet vidare, det måste det. :)

Som du säger, man har inte mycket att välja på.

Kramar!

 
Ulrika

Ulrika

8 juni 2011 23:08

Vad söt du är :) Du ger alla lika mycket tillbaka så cirkeln är sluten.

Hoppas du känner dig bättre idag!

Kram <3

http://intebarasjuk.wordpress.com

Anna

9 juni 2011 00:17

Tack vännen, jag försöker, men ibland känns det som om jag bara suger energi från dej och de andra.
Tur att det är okej. :)

Massa kramar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 februari 2012 13:58

Nu hoppar jag över till den nya bloggen. Välkomna dit.    Ehlersdanloslife  ...

Av Anna - 12 februari 2012 09:53

Jo, jag är nog det ganska ofta. Jag vill gärna tro det bästa om folk, även om livet har lärt mej att man ofta inte ska det. Rent krasst.    (Sen kan man självklart "hit the jakpot" också, jag träffade ju min allra bästa vän på nätet, via ett foru...

Av Anna - 11 februari 2012 00:49

Snart är jag klar med min nya blogg.   Den här kommer finnas kvar, så klart, men jag byter bloggleverantör. Det är för att jag måste kunna blogga från mobilen, vissa dagar klarar jag inte av att sitta vid datorn. Då är den andra enklare.   Så s...

Av Anna - 10 februari 2012 15:44

Ja den har visst gått och gömt sej tror jag... Herrejösses så trött jag är!!! Jag vet att det beror på mitt minimala näringsintag, men alltså, jösses...     Tänkte visa bilder på operationsärret på magen. Det är "finare" än jag trodde det skull...

Av Anna - 8 februari 2012 00:56

      Visst längtar vi lite efter vår och sommar nu va? Värme är alltid bättre för min kropp, antar att det är så för er också, så jag lägger ut lite längtansbilder åt er, så ni har något att dagdrömma om.     Natti.     ...

Presentation


Jag är en "tjej" på 38 år som har EDS, Ehlers-Danlos Syndrom,typ3, överrörlighetstypen.
Kontakt: anna.EDS@hotmail.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vem är här?

Var kommer ni ifrån?

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards