Direktlänk till inlägg 6 juni 2011

Trött, så trött....

Av Anna - 6 juni 2011 22:56

Idag har det varit hemskt med tröttheten. Jag har inte orkat något överhuvudtaget, och jag har inte orkat med barnen heller. Eller orkat njuta av det härliga vädret.   

Jag blev så förbannad till slut så jag gick och lade mej en tredje gång för att kunna orka med kvällsmaten.    Som en nyfödd ungefär. Gah! 


Felet är att jag verkligen inte kan ligga för mycket, jag får så jäkla ont. Så nu har nacken satt fart igen, och är tio gånger värre. Ryggen känns som om den ska gå av ungefär. 

Hjärtat slår i över 120 hela tiden när det är så här varmt, så det är svårt att slappna av. 


Jag ska ju på ultraljud av hjärtat imorgon, jag får väl ta upp det med den som gör det. Ifall jag kommer ihåg det. För huvudet befinner sej  just nu under armen.   


    Jag tog kort på en av mina fina fruktbärande plantor idag. Kan ni gissa vad det är?  


Nu blir det att kolla på den nya serien på tv 4 Fakta om andra världskriget, sånt gillar jag.


Kram!! 

 
 
carro

carro

6 juni 2011 23:53

Mycket fin bild & som jag skrev på fejjan,be dom göra ialla fall UL på stora kroppspulsådern & kolla så den inte börjat dra i sär sej som för mej ,..inget jag "direkt "känner av, men ser desto mer & benen sväller...men aja,det är en process som pågår precis som v.lunga & ena njuren,men de finns inget stopp så bara leva så länge det går =)
Kramen & Good luck i morgon ,det ska nog gå bra

http://edsfamiljensliv.blogspot.com

Anna

6 juni 2011 23:58

Jag tänkte be om att de tittar på aortan också, det är ju lika bra. Vilekn tur att du inte lider så mycket av din än så länge, men det är lite otäckt när det sätter sej på så viktiga organ tycker jag. Lederna är en sak, inälvorna en annan. :/
Tack Carro!!! Kramar!!

 
Ulrika

Ulrika

7 juni 2011 00:04

ja vad är det för bär det där? Inte en susning faktiskt. Kanske blir såna där jätteblåbär?

Lycka till imorgon nu och sätt huvudet på plats för det kan se lite konstigt ut i andras ögon annars. Det är lite obekvämt och tar dit men gå inte innan du känner dig nöjd med svaren du fått.

sov gott i natt och vakna till en bättre dag!

Pöss

http://intebarasjuk.wordpress.com

Anna

7 juni 2011 00:15

Ha ha, jag kan tala om vad det är imorgon, så ni får hållas lite på halster. ;) He he.

Jag tänkte sätta skallen mellan axlarna när jag går och lägger mej, det blir så svårt att sova annars. ;)
Jag hoppas på att det kommer gå bra imorgon, och det gör det säkert. Jag tror inte det är något fel, jag är nog kärnfrisk tror jag. ;)

Hoppas vi får sova inatt nu och att det är lika fint imorgon som det varit idag!!

Kramar och pössar. :)

 
Ulrika

Ulrika

7 juni 2011 21:06

Kom på att jag glömt att berätta att jag köpt en sån där vilokudde till benen på Lidl nu. Kostade 149kr (tror jag det var) och den är jätteskön men inget jag kan sova med, den är ganska smal. De hade nackkuddar i någon slags memoryskum också. Ibland har de riktigt bra grejer :)

http://intebarasjuk.wordpress.com

Anna

7 juni 2011 21:48

Ah just det, jag skulle ju kolla det ju!!! Attans hjärna... ;)
Jag hittade ju min massagrej där, som har infraröd värme också, den är ju så himla bäst!!!

 
Ulrika

Ulrika

7 juni 2011 23:32

Jag har en billig apparat från Claes Ohlssons med infraröd men den låter som en traktor och hela kroppen skallrar. Antar att man får vad man betalar för :D

http://intebarasjuk.wordpress.com

Anna

7 juni 2011 23:40

*asg* Ja du, fast den här var inte så dyr faktiskt, även om den var värd varenda krona!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 februari 2012 13:58

Nu hoppar jag över till den nya bloggen. Välkomna dit.    Ehlersdanloslife  ...

Av Anna - 12 februari 2012 09:53

Jo, jag är nog det ganska ofta. Jag vill gärna tro det bästa om folk, även om livet har lärt mej att man ofta inte ska det. Rent krasst.    (Sen kan man självklart "hit the jakpot" också, jag träffade ju min allra bästa vän på nätet, via ett foru...

Av Anna - 11 februari 2012 00:49

Snart är jag klar med min nya blogg.   Den här kommer finnas kvar, så klart, men jag byter bloggleverantör. Det är för att jag måste kunna blogga från mobilen, vissa dagar klarar jag inte av att sitta vid datorn. Då är den andra enklare.   Så s...

Av Anna - 10 februari 2012 15:44

Ja den har visst gått och gömt sej tror jag... Herrejösses så trött jag är!!! Jag vet att det beror på mitt minimala näringsintag, men alltså, jösses...     Tänkte visa bilder på operationsärret på magen. Det är "finare" än jag trodde det skull...

Av Anna - 8 februari 2012 00:56

      Visst längtar vi lite efter vår och sommar nu va? Värme är alltid bättre för min kropp, antar att det är så för er också, så jag lägger ut lite längtansbilder åt er, så ni har något att dagdrömma om.     Natti.     ...

Presentation


Jag är en "tjej" på 38 år som har EDS, Ehlers-Danlos Syndrom,typ3, överrörlighetstypen.
Kontakt: anna.EDS@hotmail.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vem är här?

Var kommer ni ifrån?

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards