Direktlänk till inlägg 1 juni 2011

Svårt med rubrik

Av Anna - 1 juni 2011 14:20

Nu har jag städat toan och gjort två rabarberpajer. 

Gissa hur jag mår nu?   


Väntar på mamma och mormor som ska komma på kaffe. Ser alla dammtussar överallt som jag inte orkar ta bort. Då tänkte jag att vi sitter på altanen. Då ser jag hur det ser ut där.....

Orka! Nej, de får sitta där dom vill sitta, sen får dom väl blunda för skiten.  

Inte för att mamma bryr sej, men mormor gör nog det, fast hon är för artig för att säga något.  


Har Lillen  på förskolan idag, istället för fredag då gubben min är ledig. I helgen kommer det besök också, det ska bli trevligt, men jobbigt samtidigt. Ja, ni vet hur det kan vara.


Nu ska jag ta ut den andra pajen ur ugnen och vispa lite vaniljsås, eller förresten, det får dottern göra.  


Ikväll är det annat som ska göras, men jag kommer väl sitta upp hela natten sedan, som vanligt!!!        

 
 
Petra Speedgirlgirl

Petra Speedgirlgirl

1 juni 2011 21:59

Vart pajerna goda??
Något jag saknar sedan jag flyttade till stan är att kunna gå ut i trädgården och plocka rabarber eller andra bär och göra paj. Måste var en härlig känsla. Kram

http://www.speedgirlgirl.blogspot.com

Anna

1 juni 2011 22:48

Ja jag älskar att kunna gå ut i trädgården och plocka det man behöver! :)
Snart blir det vinbär, krusbär, hallon, sallad, morötter, rödbetor och mera! Plommon och krikon blir det också. :)

Kram!!!

 
Ulrika

Ulrika

1 juni 2011 23:03

Du är redig du och lite skit i hörnen har ingen dött av ;)

http://intebarasjuk.wordpress.com

Anna

1 juni 2011 23:12

Nej, så sant så sant, fast ibland vore det ju kul om det var lite rent i hörnen också. ;)

 
Skrutten

Skrutten

1 juni 2011 23:27

Äsch då lite dammloppor är bra för immunförsvaret. Jag tror säkert att kära mormor har överseende då det finns småbarn i huset.Rabarberpaj det är grejer det. mmmmm

http://edslivet.bloggo.nu

Anna

1 juni 2011 23:28

Jo, visst är det så, och hon är lite "glömsk" nu och ser dåligt, så hon såg inga råttor. :)
Pajen blev jättegod kan jag tala om! Om jag får säga det själv. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 februari 2012 13:58

Nu hoppar jag över till den nya bloggen. Välkomna dit.    Ehlersdanloslife  ...

Av Anna - 12 februari 2012 09:53

Jo, jag är nog det ganska ofta. Jag vill gärna tro det bästa om folk, även om livet har lärt mej att man ofta inte ska det. Rent krasst.    (Sen kan man självklart "hit the jakpot" också, jag träffade ju min allra bästa vän på nätet, via ett foru...

Av Anna - 11 februari 2012 00:49

Snart är jag klar med min nya blogg.   Den här kommer finnas kvar, så klart, men jag byter bloggleverantör. Det är för att jag måste kunna blogga från mobilen, vissa dagar klarar jag inte av att sitta vid datorn. Då är den andra enklare.   Så s...

Av Anna - 10 februari 2012 15:44

Ja den har visst gått och gömt sej tror jag... Herrejösses så trött jag är!!! Jag vet att det beror på mitt minimala näringsintag, men alltså, jösses...     Tänkte visa bilder på operationsärret på magen. Det är "finare" än jag trodde det skull...

Av Anna - 8 februari 2012 00:56

      Visst längtar vi lite efter vår och sommar nu va? Värme är alltid bättre för min kropp, antar att det är så för er också, så jag lägger ut lite längtansbilder åt er, så ni har något att dagdrömma om.     Natti.     ...

Presentation


Jag är en "tjej" på 38 år som har EDS, Ehlers-Danlos Syndrom,typ3, överrörlighetstypen.
Kontakt: anna.EDS@hotmail.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vem är här?

Var kommer ni ifrån?

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards