Direktlänk till inlägg 3 augusti 2011

Ärligt.....

Av Anna - 3 augusti 2011 19:07

Ja, nu har jag ätit sista målet mat. Fastar ju från midnatt. 

Men egentligen, vem äter efter midnatt??? Inte jag iaf.   


Fast så värst mycket matlust har jag inte haft de senaste dagarna. 

Det är nog en del panik över att jag slutat röka, de flesta går ju upp i vikt av det. Så blir jag tvärtom. Inte hungrig. Men det ordnar sej nog framöver.... För tjock är jag ju redan, och värre lär det ju bli.....


Har ställt klockan på 06.00 Så jag får ta min "klara dryck" Jag får ju dricka lite till kl 06 imorgon bitti. Måste man ju göra ju, eller hur?   


Har kört ganska hårt idag, men det visste jag, jag kände det på mej redan igår. Tar den historien sen, kanske.  


Nu ska jag ladda för morgondagen. Inte för att någon tycker den är speciell,  men visst är det så, att kanske inte alla ska sövas? 


Ja ja, vem bryr sej? 



 
 
Lejonkvinnan

Lejonkvinnan

3 augusti 2011 21:53

Åh vad jag hoppas att allt går bra i morgon! Och att du vaknar utan att ha allt för ont! Ska hålla tummarna för dig och skicka alla positiva tankar jag kan, det lovar jag.

Och du, jag äter efter midnatt ibland, inte ofta men ibland. Jag brukar vara så yr och matt ibland när jag vaknar, framförallt om jag somnar på soffan, att jag måste stoppa i mig något för att inte svimma eller kräkas...inte konstigt att man ser ut som en spärrballong haha. Nåväl, det är inte så ofta, men det händer.

Jag är skiträdd för operationer och för att sövas, ja sjukhus överlag, så jag hade varit skitnervös för det! Så vännen, lycka till i morgon och hör av dig när du orkar!

Stor kram

http://lejonkvinnan.blogg.se

Anna

3 augusti 2011 22:18

Oh ja, det är ju lite nervöst, det är det ju.
Men sen är det just det där med att inte FÅ äta efter midnatt. Det blir så pass mycket mer frestande då på något sätt. ;) He he.

Jag är i normala fall inte rädd för operationer, men när det handlar om de nedre regionerna är jag lite, ja, nervös.... Det brukar alltid innebära problem nämligen.

Men jag suger åt mej all din energi, jag börjar nu!

Kramar och tack kära vän!

 
carro

carro

3 augusti 2011 22:12

Jag ska inte sövas i morrn, men dock om en vecka, den 15 :e...behöver dock inte ladda upp för sövningarna, MEN alla lider olika av dom.
En del hatar dom även om dom blivit nersövda X antal gånger, andra tycker det är en lek...
Så det är väldigt olika, men vilket som jag ÖNSKAR dej All Lycka vännen, mina tankar finns hos dej i morgon.
Stor stor kram <3

http://edsfamiljensliv.blogspot.com

Anna

3 augusti 2011 22:15

Tack tack kära vän!
Jag brukar inte behöva ladda upp, och det här är ju ingen "stor" sövning. Men ändå, det är ju själva grejen, förberedelsen inför den stora sövningen och det stora ingreppet.
Det känns skönt och skrämmande samtidigt.
Sen är det just det där med ryggen och nacken. Tänk om de handskas med mej så jag får ryggskott?

Ja ja, det får jag ta då. :)

Kramar till dej kära du, du är en klippa.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 februari 2012 13:58

Nu hoppar jag över till den nya bloggen. Välkomna dit.    Ehlersdanloslife  ...

Av Anna - 12 februari 2012 09:53

Jo, jag är nog det ganska ofta. Jag vill gärna tro det bästa om folk, även om livet har lärt mej att man ofta inte ska det. Rent krasst.    (Sen kan man självklart "hit the jakpot" också, jag träffade ju min allra bästa vän på nätet, via ett foru...

Av Anna - 11 februari 2012 00:49

Snart är jag klar med min nya blogg.   Den här kommer finnas kvar, så klart, men jag byter bloggleverantör. Det är för att jag måste kunna blogga från mobilen, vissa dagar klarar jag inte av att sitta vid datorn. Då är den andra enklare.   Så s...

Av Anna - 10 februari 2012 15:44

Ja den har visst gått och gömt sej tror jag... Herrejösses så trött jag är!!! Jag vet att det beror på mitt minimala näringsintag, men alltså, jösses...     Tänkte visa bilder på operationsärret på magen. Det är "finare" än jag trodde det skull...

Av Anna - 8 februari 2012 00:56

      Visst längtar vi lite efter vår och sommar nu va? Värme är alltid bättre för min kropp, antar att det är så för er också, så jag lägger ut lite längtansbilder åt er, så ni har något att dagdrömma om.     Natti.     ...

Presentation


Jag är en "tjej" på 38 år som har EDS, Ehlers-Danlos Syndrom,typ3, överrörlighetstypen.
Kontakt: anna.EDS@hotmail.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vem är här?

Var kommer ni ifrån?

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards