Direktlänk till inlägg 28 augusti 2011

Lite sorg och mycket glädje.

Av Anna - 28 augusti 2011 23:26

Det tycker jag är en bra balans i livet. 

Jag tror man kan påverka själv hur den balansen ser ut, iallafall ganska mycket.


Jag försöker att den glada sidan hela tiden väger över, även om jag har en del sorg i mitt liv. 


Det är ju ett val man gör. Om man ska låta det negativa ta över. 

Även om jag just nu mår väldigt dåligt, med mycket smärtor och en kropp som failerar, så gör jag ett val att glädjas mer åt det jag har som är bra.


Jag har svårt att tro att man bara har en massa negativt i livet, hur ens situation än ser ut. Det finns alltid något att glädjas över, det gäller bara att inte glömma det. 


Har jag rätt eller fel? 

 
 
Jenny

Jenny

29 augusti 2011 07:46

Hoppas ni också haft kanon helg ;)
Du har så rätt ,jag gör val varje dag då jag hr så lätt sjunka :() japp så är det pga Tung ryggsäck ...
Kramen

http://tasshuset.blogspot.com

Anna

29 augusti 2011 22:35

Ryggsäcken man bär på ar ju så himla tung ibland, och den blir bara tyngre och tyngre ju sjukare man blir.

Helgen har varit fin, men jobbig med värken tyvärr. Fast jag är faktiskt glad ändå, man har ju en härlig familj. :)

Kramar!!

 
Ingen bild

Pia

29 augusti 2011 08:18

Visst har du rätt.Glädjen med det man älskar är guld.Ha en bra måndag kram Pia

Anna

29 augusti 2011 22:34

Precis.

 
Ingen bild

Pia

29 augusti 2011 08:54

I dag fick ja i väg mailet :) kram men så segt hotmail var i dag.suckar :(

Anna

29 augusti 2011 22:33

Jag har läst det, ett stort TACK!!!
Jag mår inte så bra idag, men jag ska svara, jag lovar. :)

Kramar!!

 
Ingen bild

Pia

29 augusti 2011 09:11

Ja använder mest min iphone med både bilder @ allt.Sällan ja går in på min msn faktiskt.Lättare mms bilder :)

Anna

29 augusti 2011 22:33

Jag ska väl skaffa en sådan där smartphone sen, men måste vänta till abonnemanget går ut i november. Kameran i min mobil är skit, rent ut sagt.

 
Ingen bild

Malin

29 augusti 2011 09:39

Så sant så....jag lever under samma premisser! Jag är en glad person eller min själ är det..
Jag väljer att se så mycket positivt jag kan med allt...framför allt när jag är i en svacka annars faller jag..HÅRT!
Och JA Anna du ÄR

Anna

29 augusti 2011 22:31

De där svackorna ja..... Fy fan säger jag bara.
Men det är ju därför du är så himla skön att umgås med Malin, din positiva energi!!!

 
Ingen bild

Malin

29 augusti 2011 09:43

MUSKELRYCKNING....fortsätter här...suck!

Jo du ÄR en positiv person och man blir positiv av dig DET är underbart!

Kram vännen

Anna

29 augusti 2011 22:31

Ha ha, lider du också av det? ;)

Tack kära du, det värmer, för jag försöker verkligen se så på livet. :)

Kramar!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 februari 2012 13:58

Nu hoppar jag över till den nya bloggen. Välkomna dit.    Ehlersdanloslife  ...

Av Anna - 12 februari 2012 09:53

Jo, jag är nog det ganska ofta. Jag vill gärna tro det bästa om folk, även om livet har lärt mej att man ofta inte ska det. Rent krasst.    (Sen kan man självklart "hit the jakpot" också, jag träffade ju min allra bästa vän på nätet, via ett foru...

Av Anna - 11 februari 2012 00:49

Snart är jag klar med min nya blogg.   Den här kommer finnas kvar, så klart, men jag byter bloggleverantör. Det är för att jag måste kunna blogga från mobilen, vissa dagar klarar jag inte av att sitta vid datorn. Då är den andra enklare.   Så s...

Av Anna - 10 februari 2012 15:44

Ja den har visst gått och gömt sej tror jag... Herrejösses så trött jag är!!! Jag vet att det beror på mitt minimala näringsintag, men alltså, jösses...     Tänkte visa bilder på operationsärret på magen. Det är "finare" än jag trodde det skull...

Av Anna - 8 februari 2012 00:56

      Visst längtar vi lite efter vår och sommar nu va? Värme är alltid bättre för min kropp, antar att det är så för er också, så jag lägger ut lite längtansbilder åt er, så ni har något att dagdrömma om.     Natti.     ...

Presentation


Jag är en "tjej" på 38 år som har EDS, Ehlers-Danlos Syndrom,typ3, överrörlighetstypen.
Kontakt: anna.EDS@hotmail.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vem är här?

Var kommer ni ifrån?

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards