Direktlänk till inlägg 12 augusti 2011

Linslus

Av Anna - 12 augusti 2011 23:15

Jag blev så himla nere av mitt förra inlägg och allt vad det innebär, så jag satte mej och kollade lite på kort.

Mina barn kan alltid får mej på bra humör, eller ja, nästan iallafall, om jag ska vara ärlig.  


Hittade dessa kort på Lillen. Han är världens sötaste linslus och ställer alltid upp sej så fint när jag tar kort.

I vanliga fall.  


På kortet nedan gjorde han iordning hela ansiktet till en ledsen min, precis innan jag tog kortet.

    (Jo då, vi hade grillat färsk  majs, som syns i bakgrunden.  )

Men men, jag sa iaf åt honom att "du kan väl se lite glad ut!"

Då blev det så här!!!!

   Det är svårt att vara hederligt svenskt "lagom" när man snart fyller tre tror jag.   

 
 
carro

carro

12 augusti 2011 23:48

Lilla sötnöten du har =) Förstår du blir glad av honom & hans upptåg =) Kramar från Norr

http://edsfamiljensliv.blogspot.com

Anna

13 augusti 2011 00:02

Ja han är en liten kärlekskorv. ;)

Kramar!!!

 
Ingen bild

henny

13 augusti 2011 20:36

söt liten grabb du har:) jag får så dåligt samvete då jag i perioder inte ens "kan bete mej" mot dottern...hon borde ju inte få lida pga mitt mående, men ibland står jag bara inte ut med någon,inte ens de jag älskar...just nu är en sån period.Men det är ju bara stunder jag känner så, inte dagarna i ända som tur är!!Tyvärr är det familjen som får ta skiten när man helt enkelt inte står ut!!Ledsamt med ditt hästintresse som du fått lägga på hyllan...jag är själv en gammal hästtjej:)

Anna

13 augusti 2011 23:39

Du är inte ensam om att bli så där mot de närmaste.. Men fanken vad trist det är att bete sej så där, bara för att man mår skit!

Ja du, det där med hästarna är ju en av många saker man fått sluta med, med sorg i hjärtat...

Kram!!

 
Ingen bild

Pia

6 september 2011 10:29

Så söt sprallig av bus :)Förstår du blir glad av lillen :)

Anna

6 september 2011 20:58

Han är ju mammas älskling, den lille busungen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 februari 2012 13:58

Nu hoppar jag över till den nya bloggen. Välkomna dit.    Ehlersdanloslife  ...

Av Anna - 12 februari 2012 09:53

Jo, jag är nog det ganska ofta. Jag vill gärna tro det bästa om folk, även om livet har lärt mej att man ofta inte ska det. Rent krasst.    (Sen kan man självklart "hit the jakpot" också, jag träffade ju min allra bästa vän på nätet, via ett foru...

Av Anna - 11 februari 2012 00:49

Snart är jag klar med min nya blogg.   Den här kommer finnas kvar, så klart, men jag byter bloggleverantör. Det är för att jag måste kunna blogga från mobilen, vissa dagar klarar jag inte av att sitta vid datorn. Då är den andra enklare.   Så s...

Av Anna - 10 februari 2012 15:44

Ja den har visst gått och gömt sej tror jag... Herrejösses så trött jag är!!! Jag vet att det beror på mitt minimala näringsintag, men alltså, jösses...     Tänkte visa bilder på operationsärret på magen. Det är "finare" än jag trodde det skull...

Av Anna - 8 februari 2012 00:56

      Visst längtar vi lite efter vår och sommar nu va? Värme är alltid bättre för min kropp, antar att det är så för er också, så jag lägger ut lite längtansbilder åt er, så ni har något att dagdrömma om.     Natti.     ...

Presentation


Jag är en "tjej" på 38 år som har EDS, Ehlers-Danlos Syndrom,typ3, överrörlighetstypen.
Kontakt: anna.EDS@hotmail.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vem är här?

Var kommer ni ifrån?

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards