Direktlänk till inlägg 4 juli 2011

Hrm.

Av Anna - 4 juli 2011 23:59

Allt är konstigt nu..

Jag har de där huggen på höger sida igen, utöver den där värken på vänster sida under revbenen.

Plus att jag hade ont i bröstet hela dagen igår, och DET skrämmer mej kan jag tala om!!!

Jag som brukar ha jättesnabb puls i normala fall hade igår så otroligt långsam puls istället. Jättekonstigt. 

Idag har jag inte ont i bröstet och pulsen har återgått till nästan det "normala". Ja, det som är normalt för mej. Alltså en bra bit över hundra.

Skönt att det har gått över, men jag kan inte låta bli att undra väldigt över vad det var, och om det var farligt....

Aja, det ger sej nog en vacker dag, vare sej jag vill eller inte.  


Jag tror att det mest beror på att jag har så otroligt ont överhuvudtaget just nu, och har haft ett bra tag.

Jag ska ändra min smärtlindring, och hoppas på att det kommer hjälpa. För jobbigt är det. Verkligen.  

 
 
carro

carro

5 juli 2011 01:53

Vilo puls över 100 är inte normalt ,förstår din oro.
Har bara så hög puls då jag är sjuk & det är as jobbigt,fy fan för att gå med det alltid...lider med dej & önskar jag kunde komma med kloka råd.
Kan inte det tyvärr...önskar jag kunde lindra på n något sätt...
Nåja...en kram till vännen i söder lämnar jag efter mej & önskar dej en bättre morgon dag...kram

http://edsfamiljensliv.blogspot.com

Anna

5 juli 2011 23:34

Jo, men hallå.... Du är ju för söt!
Du har ju en massa annat att tänka på du.

 
Lejonkvinnan

Lejonkvinnan

5 juli 2011 09:07

Oj vilken snabb puls du har i vanliga fall! Det hade jag konstant innan jag fick reda på att jag hade överfunktion i sköldkörteln, men nu när jag har underfunktion och medicinerar är den lägre, runt 60-70. Utom när jag har rejält ont, är förbannad eller orolig då, men det är nog normalt.

Ont under vänster revben har jag också, fick förklarat att det skulle bero på min ibs men jag vet inte. Får kramp i bröstet ibland, gör ont som tusan och sådant gör mig orolig också. Sedan har jag något som känns som att hjärtat stannar och jag måste dra efter andan...men det är visst inget farligt säger doktorn utan att undersöka.

Aja...nu blev det mycket "jag har också" snack...

Är du hemma nu? Hur gick resan hem?

Massa kramar!

http://lejonkvinnan.blogg.se

Anna

5 juli 2011 23:33

Ja, jag kan ha ca 80 i puls också, men det är ganska sällan. Det är säkert smärtan som gör det, för jag har kollat sköldkörteln flera gånger.
Visst är det otäckt när det gör ont i bröstet! Jag måste också dra efter andan, väldigt ofta, och det hoppar över slag ibland. Skit konstigt...
Jag gillar "jag har också" snack, det hjälper mej!!! :)

Jag och familjen kom hem redan i måndags, jag klarade inte mera. Borta bra men hemma bäst, och det kändes så härligt att komma hem. Det var jobbigt i bilen och att inte ha min säng. ;)

Massa kramar!!!

 
Maddo

Maddo

5 juli 2011 22:27

Tack för idag finaste du! <3 Hoppas kroppen får vila lite nu, det kan den behöva! ;)

http://blogg.dreammaddo.se

Anna

5 juli 2011 23:29

Åh älskade vän vad härligt det var att äntligen få träffas!!! Du är bäst!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 februari 2012 13:58

Nu hoppar jag över till den nya bloggen. Välkomna dit.    Ehlersdanloslife  ...

Av Anna - 12 februari 2012 09:53

Jo, jag är nog det ganska ofta. Jag vill gärna tro det bästa om folk, även om livet har lärt mej att man ofta inte ska det. Rent krasst.    (Sen kan man självklart "hit the jakpot" också, jag träffade ju min allra bästa vän på nätet, via ett foru...

Av Anna - 11 februari 2012 00:49

Snart är jag klar med min nya blogg.   Den här kommer finnas kvar, så klart, men jag byter bloggleverantör. Det är för att jag måste kunna blogga från mobilen, vissa dagar klarar jag inte av att sitta vid datorn. Då är den andra enklare.   Så s...

Av Anna - 10 februari 2012 15:44

Ja den har visst gått och gömt sej tror jag... Herrejösses så trött jag är!!! Jag vet att det beror på mitt minimala näringsintag, men alltså, jösses...     Tänkte visa bilder på operationsärret på magen. Det är "finare" än jag trodde det skull...

Av Anna - 8 februari 2012 00:56

      Visst längtar vi lite efter vår och sommar nu va? Värme är alltid bättre för min kropp, antar att det är så för er också, så jag lägger ut lite längtansbilder åt er, så ni har något att dagdrömma om.     Natti.     ...

Presentation


Jag är en "tjej" på 38 år som har EDS, Ehlers-Danlos Syndrom,typ3, överrörlighetstypen.
Kontakt: anna.EDS@hotmail.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vem är här?

Var kommer ni ifrån?

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards