Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Anna - 6 juli 2011 22:33

Ja, jag, personligen alltså, gör korkade saker hela tiden tror jag. 

Nu har jag ny medicin som hjälper ganska bra. Det tar inte bort smärtan, långt ifrån, men den lindar liksom in den i bomull, i brist på bättre uttryck.  

Men denna bomull är ganska bedräglig känner jag. För självklart har jag istället gjort för mycket idag. Och nu är jag bara förbannad på mej själv. Varför lär jag mej aldrig? Tssss, herrejösses så korkat.  


Den här veckan kommer bli "körig" som vi säger här. Ganska mycket att göra alltså. Jag ska bara klara av att hushålla med mina krafter, för nu är det nära att allt rasar känner jag.

Hjärtat har visat sej från en av de sämre sidorna idag, och det gillar jag INTE!!! Det slår fort och hoppar över slag om vartannat. Det känns som om det sitter i halsen ungefär. Asch, jag är så himla trött på allt som den här sjukdomen innebär ibland.

En dålig dag idag alltså. Inget mer att orda om. Ganska onödigt att skriva i bloggen egentligen när det bara är skit, men så fick det bli.


Sovandet är det sämre med igen också, av orsaker jag inte kan styra över, som vanligt. Sömn är viktigt, särskilt när man är utan!   


Hoppas på en fin dag imorgon ändå!   

Presentation


Jag är en "tjej" på 38 år som har EDS, Ehlers-Danlos Syndrom,typ3, överrörlighetstypen.
Kontakt: anna.EDS@hotmail.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vem är här?

Var kommer ni ifrån?

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards