Direktlänk till inlägg 29 augusti 2011

Man kan ju undra

Av Anna - 29 augusti 2011 22:35

Var ska det sluta?

Min rygg har kraschat totalt i helgen, och det gör att jag har fått nervsmärtor i benen. Båda!!! Plus att fötterna sover och höger ben inte hänger med när jag går. Jösses, hur ska detta gå?  


Sedan har ju nacken gått samma väg, samtidigt, så nu har jag ont i armarna och så sover händerna, och hela underarmen i vänster arm.


Så nu sitter jag här med vetekuddar, fullproppad med smärtstillande och mår skit, rent ut sagt.


Sen fick jag självklart röda veckan igår också, första sedan jag tog ut staven, så det är Niagarafallen med huvudvärk, magont och illamående. Detta har jag att se fram emot de närmsta veckorna nu då, om det återgår till vad det var när jag var utan hormorner. Blä... 


Orken rinner ut i samma takt som Niagarafallet, känns det som.


Den detta med att inte kunna gå, inte kunna röra sej. Jag är fången i hemmet just nu. Tänk om den där arbetstarapeuten skulle kunna byta kropp med mej just nu, bara ett par timmar. Undrar om jag skulle få en rullstol då?   

 
 
Ingen bild

Pia

30 augusti 2011 07:32

Ja du tror inte cyber dårar vill byta med oss.VI SER INTE SJUKA UT.Men som jag skrivit innan i bland så önskar man det gjorde det.Ja ramla i går ser ut som lila blå klockor.:( vred mig fel i skogen.

Anna

30 augusti 2011 19:14

Jag har aldrig fått så mycket "sympati" som när jag var gipsad. Sorgligt egentligen.
Men det är väl så det är att ha en "osynlig" sjukdom.
Nej men fy! Hur gick det? Jag har ju blivit så här dålig av att böja mej ner efter en katarell... ;) Den här gången alltså.

 
Ingen bild

Malin

30 augusti 2011 10:51

Visst undrar man...vart ska det sluta?? Och speciellt för dig som är så dålig=( lider med dig vännen!!!!!!Jag finns här det vet du....kan jag hjälpa dig på nåt sätt då gör jag det, bara säg till! Kramar i massor <3

Anna

30 augusti 2011 19:07

Du kan inte ana hur mycket det betyder för mej att ha en sån som du så nära. Nära, både själsligt och nära i km.
Du är bara bäst!

 
Ingen bild

Malin

30 augusti 2011 22:12

ömsesidigt Anna <3

Anna

31 augusti 2011 12:25

LOVE!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 februari 2012 13:58

Nu hoppar jag över till den nya bloggen. Välkomna dit.    Ehlersdanloslife  ...

Av Anna - 12 februari 2012 09:53

Jo, jag är nog det ganska ofta. Jag vill gärna tro det bästa om folk, även om livet har lärt mej att man ofta inte ska det. Rent krasst.    (Sen kan man självklart "hit the jakpot" också, jag träffade ju min allra bästa vän på nätet, via ett foru...

Av Anna - 11 februari 2012 00:49

Snart är jag klar med min nya blogg.   Den här kommer finnas kvar, så klart, men jag byter bloggleverantör. Det är för att jag måste kunna blogga från mobilen, vissa dagar klarar jag inte av att sitta vid datorn. Då är den andra enklare.   Så s...

Av Anna - 10 februari 2012 15:44

Ja den har visst gått och gömt sej tror jag... Herrejösses så trött jag är!!! Jag vet att det beror på mitt minimala näringsintag, men alltså, jösses...     Tänkte visa bilder på operationsärret på magen. Det är "finare" än jag trodde det skull...

Av Anna - 8 februari 2012 00:56

      Visst längtar vi lite efter vår och sommar nu va? Värme är alltid bättre för min kropp, antar att det är så för er också, så jag lägger ut lite längtansbilder åt er, så ni har något att dagdrömma om.     Natti.     ...

Presentation


Jag är en "tjej" på 38 år som har EDS, Ehlers-Danlos Syndrom,typ3, överrörlighetstypen.
Kontakt: anna.EDS@hotmail.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vem är här?

Var kommer ni ifrån?

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards