Alla inlägg den 10 september 2011

Av Anna - 10 september 2011 23:42

Nu har jag läst dagens bloggar.

Men inte orkat kommentera som jag vill. Asch.. 

Jag vet att jag är kinkig, men jag vill verkligen kommentera och tala om att jag varit där och hälsat på.  

Kroppen säger ifrån och jag orkar inte helt enkelt.


Men jag har haft en trevlig kväll i vilket fall som helst.

Vad än kroppen säger.  


Trist när kroppen vill något annat. När jag vill mer än kroppen vill.   

Av Anna - 10 september 2011 22:50

Jag alltstå. JAG är en dumskalle. 

Funderade på idag varför jag hade så himla ont och mådde så skit.

Ja det var ju inte så konstigt, eftersom jag hade glömt att byta Fentanyl plåster på rätt dag.... Jösses, denna jäkla EDS hjärna...  

Och så kan jag inte låta bli att tänka på läkaren som kallar mej för avancerad narkotikamissbrukare... Om jag nu är det, så borde jag få en massiv känsla av att något fattas,  när jag glömmer byta plåster rätt dag... Hmpf, jo, jag stör mej på det, jag retar mej på det och jag ältar... Kan inte rå för det...


Nu är plåstret bytt och smärtan lite aningens lättare, men jag ältar ändå... Och kan inte låta bli att känna att detta med rullstol är stort. Jättestort. Herregud, jag ska få en rullstol!!! Det har gått långsamt, men nu har det börjat sjunka in. Jag är ju sjuk. På riktigt. Ja, missförstå mej rätt nu, jag är inte dummare än att jag förstår att jag är sjuk, men nu blir det plötsligt väldigt påtagligt. 


Ja ja, som sagt, jag får inte mer än jag förtjänar, men ibland är det bara lite tungt.


Nu är jag trött, och har gjort alldeles för mycket idag.


Kram på er kära bloggläsare, ni betyder mycket för mej.   

Presentation


Jag är en "tjej" på 38 år som har EDS, Ehlers-Danlos Syndrom,typ3, överrörlighetstypen.
Kontakt: anna.EDS@hotmail.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vem är här?

Var kommer ni ifrån?

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards