Alla inlägg den 14 september 2011

Av Anna - 14 september 2011 11:33

Idag ska jag prata med läkaren som anklagat mej för otäcka saker och kränkt mej ända in i märgen.

Det ska bli väldigt spännande att höra vad han har att säga. (Grrr)


Jag har pratat med patientnämnden, och fick tag på en trevlig kvinna som gärna hjälper till.

Jag fick reda på att det är ganska krångligt att radera ur en journal, men att det går. Man går via socialstyrelsen, och det tar tid och är mycket byråkrati.

Men så länge kan läkaren som gjort fel, gå in och stryka över i journalen och skriva att han har gjort fel, och skriva rätt.

Det som stått från början står alltså kvar, men överstruket.


Men det kräver ju att den här översittaren erkänner att han gjort fel till att börja med. Det är ju inte säkert han gör.


Men anmälan gör jag i vilket fall, för det kvittar vad han än har gjort för fel, så får sådant här inte hända.


Nu är jag så taggad, arg, nervös och lite rädd, att jag skakar. Det här samtalet måste göras på rätt sätt, och jag får inte tappa kontrollen!!

Jag blir nämligen lätt lite högljudd när jag är arg och ledsen, och det är inte bra alls i det här läget.


Men önska mej lycka till nu,, jag skriver ett inlägg om saken senare, om jag orkar. 

Det blir nog skyddat, jag får se. Men vill ni ha lösen kan ni maila så får ni det.  


Tagga tagga.... 

Av Anna - 14 september 2011 01:16

Här har ni en ny blogg att följa, goa tjejen som hittade hit och tog kontakt.

Kram på dej!!!!

Presentation


Jag är en "tjej" på 38 år som har EDS, Ehlers-Danlos Syndrom,typ3, överrörlighetstypen.
Kontakt: anna.EDS@hotmail.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vem är här?

Var kommer ni ifrån?

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards