Direktlänk till inlägg 10 september 2011

Nu så

Av Anna - 10 september 2011 23:42

Nu har jag läst dagens bloggar.

Men inte orkat kommentera som jag vill. Asch.. 

Jag vet att jag är kinkig, men jag vill verkligen kommentera och tala om att jag varit där och hälsat på.  

Kroppen säger ifrån och jag orkar inte helt enkelt.


Men jag har haft en trevlig kväll i vilket fall som helst.

Vad än kroppen säger.  


Trist när kroppen vill något annat. När jag vill mer än kroppen vill.   

 
 
Lejonkvinnan

Lejonkvinnan

10 september 2011 23:52

Kram tebax <3

http://lejonkvinnan.blogg.se

Anna

11 september 2011 22:04

*kramar hårt*

 
carro

carro

11 september 2011 01:57

Fina du ,det räcker med den meningen du gav mej =) Jag vet att du vart där då ,det är "nog för mej" , man orkar inte alltd.
Kanske vi ska ta ett "surr " någon dag igen =)
Kramar från Norr

http://edsfamiljensliv.blogspot.com

Anna

11 september 2011 22:03

Ett surr vill jag ha!!! :)
Gillar starkt att surra, det är himla trevligt. :)

 
Ingen bild

Malin

11 september 2011 09:41

Men jag ser ju att du varit och "hälsat på" det glädjer mig...det är inte många som gör det...bryr mig inte så mycket om det för jag skriver som jag kan inte som jag vill och det kan jag inte göra nåt åt;) Lycka till med helgens visningar!! Kramis

Anna

11 september 2011 22:03

Ha ha, jo, men jag vill ju lägga en kommentar. Om inte bara för att visa att jag varit där, utan även att försöka peppa och stötta, om jag kan.

Tack, de har gått bra!!!! :)

 
Ingen bild

Pia

11 september 2011 10:10

Ha en bra söndag kram

Anna

11 september 2011 21:59

Tack och detsamma kära du.

 
Ingen bild

Pia

11 september 2011 10:45

Läst i nån blogg om cyklonapron.Som minskar blödningar vid mensen som är hemsk.Finns inge stop på hur man mår dessa dagar.Vet du eller nån annan ? Om det hjälper ? E det recept fritt ?

Anna

11 september 2011 21:59

Jag äter Provera när jag blöder, men mår inte så bra av det, det är ju gulkroppshormon... Det är recpetbelagt och funkar bra, men det tar jag bara till operationen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 februari 2012 13:58

Nu hoppar jag över till den nya bloggen. Välkomna dit.    Ehlersdanloslife  ...

Av Anna - 12 februari 2012 09:53

Jo, jag är nog det ganska ofta. Jag vill gärna tro det bästa om folk, även om livet har lärt mej att man ofta inte ska det. Rent krasst.    (Sen kan man självklart "hit the jakpot" också, jag träffade ju min allra bästa vän på nätet, via ett foru...

Av Anna - 11 februari 2012 00:49

Snart är jag klar med min nya blogg.   Den här kommer finnas kvar, så klart, men jag byter bloggleverantör. Det är för att jag måste kunna blogga från mobilen, vissa dagar klarar jag inte av att sitta vid datorn. Då är den andra enklare.   Så s...

Av Anna - 10 februari 2012 15:44

Ja den har visst gått och gömt sej tror jag... Herrejösses så trött jag är!!! Jag vet att det beror på mitt minimala näringsintag, men alltså, jösses...     Tänkte visa bilder på operationsärret på magen. Det är "finare" än jag trodde det skull...

Av Anna - 8 februari 2012 00:56

      Visst längtar vi lite efter vår och sommar nu va? Värme är alltid bättre för min kropp, antar att det är så för er också, så jag lägger ut lite längtansbilder åt er, så ni har något att dagdrömma om.     Natti.     ...

Presentation


Jag är en "tjej" på 38 år som har EDS, Ehlers-Danlos Syndrom,typ3, överrörlighetstypen.
Kontakt: anna.EDS@hotmail.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vem är här?

Var kommer ni ifrån?

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards