Direktlänk till inlägg 11 september 2011

Ibland

Av Anna - 11 september 2011 23:04

Ibland känns ens egna problem små, i jämförelse med andras.


Har just läst min vän Malins blogg, och hon lider. Jag vill hjälpa, men hur?

Känner mej ovärdig att ens nämna att jag eventuellt har lite ont på en del ställen, när man läser och hör om hur ont andra har. Hon har ställt upp på mej så  mycket och har varit ett jättestöd. Men jag kan inget göra när hon får det jobbigt. F*n vad jobbigt...


En annan olyckssyster, EDS familjens liv, sitter också  med svåra smärtor nu. Henne har jag bara pratat med i telefon, men det känns som om man känner henne ändå. Jag lider med dom. 


EDS är en skit sjukdom. Jag är inte ens värdig att ha diagnosen när jag ser hur mina "systrar" lider. Nu gör själen ont....

 
 
carro

carro

11 september 2011 23:52

Men gulliga gumman,vad jag blir rörd av dej, ja det är som du säger ,det känns som vi känner "varandra mer än genom mail & tele"
Stor kram från Norr

http://edsfamiljensliv.blogspot.com

Anna

12 september 2011 00:13

Ja men exakt, vad skönt att du känner så också, det känns verkligen som om vi känner varann. Fast vi faktiskt bara pratade en liten stund.
Ibland stämmer det bara. Helt enkelt. :)

Kramar!!!

 
Ingen bild

Pia

12 september 2011 08:53

Nu har jag fixat blogg :) Men vet inte hur jag länkar den.Ha en trevlig måndag här vräker rengnet ner kram Döpte den bara till Eds

Anna

12 september 2011 23:24

Kul! Kör på nu. :) Kram!

 
Ingen bild

Pia

12 september 2011 08:58

Eds bloggplatsen.se

 
Lejonkvinnan

Lejonkvinnan

12 september 2011 09:13

Vet du, man ska aldrig jämföra sig med andra. Visst ser man att andra har det värre, visst tycker man ibland att man gnäller för det minsta lilla, men samtidigt, vi är alla olika individer. Alla har vi vår smärta och sorg att bära på och ingen kan jämföras med någon annan.

Jag tycker ofta som du, att varför ska jag gnälla, jag som egentligen inte är så dåligt som den och den....men ändå. Om man jämför med friska personer så är ju jag trots allt ganska sjuk, men jag ger ganska sällan uttryck för det ordentligt.

Vad jag ville komma till var att jag tycker inte du ska tycka så, att du inte ens är värdig diagnosen. Det är bara att trycka ner dig själv i skorna, och det är du inte värd för du är en kämpe du också!

Hoppas du inte missförstår mitt svammel nu bara, för jag skriver i välmening!

Massa kramar

http://lejonkvinnan.blogg.se

Anna

12 september 2011 23:26

Det är inget svammel, helt rätt snarare. :)
En massa kramar.

 
Ingen bild

Malin

12 september 2011 10:45

Du finns....det är guld värt för mig<3 Så mycket lycka du fört med dig sen du kom in i mitt liv...jag är tacksam...det vet du<3 Det här är mina demoner att bekämpa och jag måste ta tag i det....för miljonte gången därav frustrationen. Kram Malin

Anna

12 september 2011 23:25

Kram vännen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 februari 2012 13:58

Nu hoppar jag över till den nya bloggen. Välkomna dit.    Ehlersdanloslife  ...

Av Anna - 12 februari 2012 09:53

Jo, jag är nog det ganska ofta. Jag vill gärna tro det bästa om folk, även om livet har lärt mej att man ofta inte ska det. Rent krasst.    (Sen kan man självklart "hit the jakpot" också, jag träffade ju min allra bästa vän på nätet, via ett foru...

Av Anna - 11 februari 2012 00:49

Snart är jag klar med min nya blogg.   Den här kommer finnas kvar, så klart, men jag byter bloggleverantör. Det är för att jag måste kunna blogga från mobilen, vissa dagar klarar jag inte av att sitta vid datorn. Då är den andra enklare.   Så s...

Av Anna - 10 februari 2012 15:44

Ja den har visst gått och gömt sej tror jag... Herrejösses så trött jag är!!! Jag vet att det beror på mitt minimala näringsintag, men alltså, jösses...     Tänkte visa bilder på operationsärret på magen. Det är "finare" än jag trodde det skull...

Av Anna - 8 februari 2012 00:56

      Visst längtar vi lite efter vår och sommar nu va? Värme är alltid bättre för min kropp, antar att det är så för er också, så jag lägger ut lite längtansbilder åt er, så ni har något att dagdrömma om.     Natti.     ...

Presentation


Jag är en "tjej" på 38 år som har EDS, Ehlers-Danlos Syndrom,typ3, överrörlighetstypen.
Kontakt: anna.EDS@hotmail.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vem är här?

Var kommer ni ifrån?

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards