Direktlänk till inlägg 17 oktober 2011

Det tål att funderas på....

Av Anna - 17 oktober 2011 21:30

Tja, jag får nog återkomma en annan dag, för dagen har gett mej ett och annat att fundera på....


Jag har det väldigt jobbigt med ryggen och smärtorna som följer med det. Höger underben som gör så ont, så ont. Känselbortfallet i höger lår, skinka och underliv och allt det tar med sej....

Ingen förklaring från neurologen, han har hänvisat mej till annat. Som vanligt. 

Finner man inga svar på ena stället häver man över ansvaret till någon annan avdelning inom sjukvården. Bolla oss fram och tilbaka bara, gör det!


Nä, detta tål att funderas på... 

Gå till media? Hur ska jag utforma det? Orkar jag det? Om jag hjälper andra så skulle jag behöva orka. 


Ja, nu är det mycket som rör sej i skallen.


Jag behöver blogga, jag behöver er här som peppar och hejar på, men jag orkar inte. Själen är trött. 


Kram på er. 

 
 
Malin

Malin

17 oktober 2011 22:29

Jag pepprar jag det hoppas du vet;) Och ska du gå vidare med något så klart vi gör det tillsammans....man orkar så mycket mer då <3<3 kramar i massor min vän

http://malismastiff.bloggplatsen.se

Anna

17 oktober 2011 23:16

Vi får sätta oss ner och se vad vi kan komma fram till vännen.
Vad skulle jag göra utan dej!!!
Tack för att jag fick ringa ikväll, det var lite tungt där en stund.

 
Ulrika

Ulrika

17 oktober 2011 23:43

Media! Jag hjälper dig om du behöver! Bara att säga till. Tycker du uttrycker dig bra men kan jag bidra med något så säg bara till!! Glöm inte det, att jag finns här om du behöver stöttning!
kram

http://intebarasjuk.wordpress.com

Anna

20 oktober 2011 23:30

Jag ska verkligen ta mej en funderare om det... Jag lovar att jag behöver all hjälp jag kan få, så jag hör av mej innan! :)

Kram!!!

 
Ingen bild

åland

18 oktober 2011 12:16

oj oj vännen... att bli runt bollad är verkligen INTE det man vill eller behöver!!!Hoppas att det löser sej med eller utan media!!
Glad att Malin och du har varandrA<3

Anna

20 oktober 2011 23:29

Nej usch! Jag är så trött på det....
Malin är en klippa! Skulle inte klara mej utan henne!!!!
Kram!

 
anna e

anna e

18 oktober 2011 20:51

Skriver det igen, Sök upp och ta en tid hos närmaste OSTEOPAT, inget annat. Jag tror du har som jag; bäckenet som åker snett och följerna blir precis som du beskriver...hos mig. MIN osteopat är den enda som kan fixa till det. Dessutom arbetar de med ligamenten så det blir mycket skonsammare i slutändan när de lägger tillbaka ryggen i rätt läge. Tycker du ska satsa de ca 600kr och gå en gång i allafall, även om du får fara en bit. De är inte så många i vårt land. Men de är de bästa!!!
Berätta sen vad som hände efter besöket!
Kram din namne <3

http://www.annasdrom.blogg.se

Anna

20 oktober 2011 23:27

Jag ska kolla upp det där, jag lovar!
Men nu är det ju kotorna som är sneda och diskarna som buktar....
Men tack för tipset,igen... ;)
Stor kram!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 februari 2012 13:58

Nu hoppar jag över till den nya bloggen. Välkomna dit.    Ehlersdanloslife  ...

Av Anna - 12 februari 2012 09:53

Jo, jag är nog det ganska ofta. Jag vill gärna tro det bästa om folk, även om livet har lärt mej att man ofta inte ska det. Rent krasst.    (Sen kan man självklart "hit the jakpot" också, jag träffade ju min allra bästa vän på nätet, via ett foru...

Av Anna - 11 februari 2012 00:49

Snart är jag klar med min nya blogg.   Den här kommer finnas kvar, så klart, men jag byter bloggleverantör. Det är för att jag måste kunna blogga från mobilen, vissa dagar klarar jag inte av att sitta vid datorn. Då är den andra enklare.   Så s...

Av Anna - 10 februari 2012 15:44

Ja den har visst gått och gömt sej tror jag... Herrejösses så trött jag är!!! Jag vet att det beror på mitt minimala näringsintag, men alltså, jösses...     Tänkte visa bilder på operationsärret på magen. Det är "finare" än jag trodde det skull...

Av Anna - 8 februari 2012 00:56

      Visst längtar vi lite efter vår och sommar nu va? Värme är alltid bättre för min kropp, antar att det är så för er också, så jag lägger ut lite längtansbilder åt er, så ni har något att dagdrömma om.     Natti.     ...

Presentation


Jag är en "tjej" på 38 år som har EDS, Ehlers-Danlos Syndrom,typ3, överrörlighetstypen.
Kontakt: anna.EDS@hotmail.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vem är här?

Var kommer ni ifrån?

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards