Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Anna - 7 oktober 2011 21:10

Ja, det får jag emellanåt. 

Jag kan bli väldigt stressad och ångestfylld när någon jag tycker om mår dåligt för att de har gjort något för mej. För min skull. 

Även om personen ifråga har gjort det frivilligt. Det kvittar. Jag mår skitdåligt...

Jag har inte alltid varit sådan här, men det blir inte bättre med åren. När man är så sjuk själv, och har ont, blir man så skör. Känslig. 

Det är det värsta jag vet när någon "offrar" sej för min skull. Då gör jag hellre saker själv, ensam. 

Asch, vet inte varför jag skriver om det här, men jag sitter ensam hela helgen och har väl för mycket tid att fundera antar jag. Familjen är på olika håll och jag är också ledsen över att jag inte kunde följa med, på grund av min sjukdom. 


Nu ska jag lägga på några fler pinnar på brasan, sen blir det väl tv. 


Ha en fin helg!

Av Anna - 7 oktober 2011 00:28

Den här ryggen tar död på  mej snart tror jag...

Nervsmärtorna i benen är inte roliga.

Sen tror jag att ett revben har lossnat på andra sidan också, det är ju ett som har lossnat på vänster, nu känns det likadant på höger.


Men jag ska till min kära massös imorgon, det ska bli underbart!!! Även om det gör ett stor hål i min tunna plånbok. Men det är det värt. 

Hon får känna om revbenet sitter där det ska, annars får jag ta upp det med sjukgymnasten nästa vecka tror jag. Tror inte det är så bra att de ligger och nöter mot varann nämligen. 


Gonatt.

Presentation


Jag är en "tjej" på 38 år som har EDS, Ehlers-Danlos Syndrom,typ3, överrörlighetstypen.
Kontakt: anna.EDS@hotmail.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vem är här?

Var kommer ni ifrån?

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards