Direktlänk till inlägg 7 oktober 2011

Ångest.

Av Anna - 7 oktober 2011 21:10

Ja, det får jag emellanåt. 

Jag kan bli väldigt stressad och ångestfylld när någon jag tycker om mår dåligt för att de har gjort något för mej. För min skull. 

Även om personen ifråga har gjort det frivilligt. Det kvittar. Jag mår skitdåligt...

Jag har inte alltid varit sådan här, men det blir inte bättre med åren. När man är så sjuk själv, och har ont, blir man så skör. Känslig. 

Det är det värsta jag vet när någon "offrar" sej för min skull. Då gör jag hellre saker själv, ensam. 

Asch, vet inte varför jag skriver om det här, men jag sitter ensam hela helgen och har väl för mycket tid att fundera antar jag. Familjen är på olika håll och jag är också ledsen över att jag inte kunde följa med, på grund av min sjukdom. 


Nu ska jag lägga på några fler pinnar på brasan, sen blir det väl tv. 


Ha en fin helg!

 
 
carro

carro

8 oktober 2011 01:02

Inte ångest...eller jo ,de behöver man få känna för att bearbeta,men försök att må så bra du kan vännen.
Kram från Norr

http://edsfamiljensliv.blogspot.com

Anna

8 oktober 2011 14:53

Usch ja, ja vet....
Det är ju något jag behöver arbeta med, det är så onödigt att få det över saker man inte behöver ha det över... Eh, make sense?

Tack vännen, kramar!!!

 
Malin

Malin

8 oktober 2011 09:36

Jag vet att jag var dum.....men jag har inte vågat berätta.....jag gick 5 km i måndags. Det tog 2 timmar. Solen sken och det var så underbart...jag njöt...tyckte jag vilade med jämna mellanrum men det kommer nu...så ja jag skulle ABSOLUT offra mig för dig men då skulle jag inte tala om det;) Men nu var det inte så...jag åker oxå alltid ensam så nästa gång kanske du kan följa med mig? ingen ångest för det här nu....jag har mig själv och skylla....<3<3<3<3

http://malismastiff.bloggplatsen.se

Anna

8 oktober 2011 14:52

Asch, det är ju mitt problem att jag får ångest över saker som jag inte behöver ha ångest över.

 
Ingen bild

pianick

10 oktober 2011 20:53

Hemsk när den knackar på.Kram

Anna

10 oktober 2011 22:27

Usch ja, gillar den inte!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 februari 2012 13:58

Nu hoppar jag över till den nya bloggen. Välkomna dit.    Ehlersdanloslife  ...

Av Anna - 12 februari 2012 09:53

Jo, jag är nog det ganska ofta. Jag vill gärna tro det bästa om folk, även om livet har lärt mej att man ofta inte ska det. Rent krasst.    (Sen kan man självklart "hit the jakpot" också, jag träffade ju min allra bästa vän på nätet, via ett foru...

Av Anna - 11 februari 2012 00:49

Snart är jag klar med min nya blogg.   Den här kommer finnas kvar, så klart, men jag byter bloggleverantör. Det är för att jag måste kunna blogga från mobilen, vissa dagar klarar jag inte av att sitta vid datorn. Då är den andra enklare.   Så s...

Av Anna - 10 februari 2012 15:44

Ja den har visst gått och gömt sej tror jag... Herrejösses så trött jag är!!! Jag vet att det beror på mitt minimala näringsintag, men alltså, jösses...     Tänkte visa bilder på operationsärret på magen. Det är "finare" än jag trodde det skull...

Av Anna - 8 februari 2012 00:56

      Visst längtar vi lite efter vår och sommar nu va? Värme är alltid bättre för min kropp, antar att det är så för er också, så jag lägger ut lite längtansbilder åt er, så ni har något att dagdrömma om.     Natti.     ...

Presentation


Jag är en "tjej" på 38 år som har EDS, Ehlers-Danlos Syndrom,typ3, överrörlighetstypen.
Kontakt: anna.EDS@hotmail.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vem är här?

Var kommer ni ifrån?

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards