Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av Anna - 22 oktober 2011 23:57

He he, hela överskriften blev det röda streck under... (alltså finns inte orden i ordlistan)  


Nej, nu är det illa, om jag ska vara ärlig.

Det här med min rygg verkar bli en följetong, tyvärr. Höger ben hänger inte med, och det medför att jag haltar. Som medför att jag överbelastar vänster sida. Som medför att jag får ont i vänster höft och vänster skinka, som medför....


Får ta massor med extra smärtstillande, som medför att jag inte kan äta för att jag blir förstoppad. Som medför att jag går ner i vikt, som medför.... Aja, aldrig är man nöjd.  


Kort sagt, så mår jag ganska dålilgt nu, och har tagit på mej uppgifter som jag egentligen inte ska göra, som jag gör ändå, för att det är roligt. Men som gör mej sämre. 

Jag får inte mer smärta än jag förtjänar och klarar av, antar jag, det är så här det är. Gilla läget. 


Tur att man har en familj som älskar mej och vänner som stöttar.  


Blev visst bara en massa blaj, men det är lite mycket för min stackars lilla hjärna.    

Presentation


Jag är en "tjej" på 38 år som har EDS, Ehlers-Danlos Syndrom,typ3, överrörlighetstypen.
Kontakt: anna.EDS@hotmail.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vem är här?

Var kommer ni ifrån?

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards