Direktlänk till inlägg 28 september 2011

Vilken dag!

Av Anna - 28 september 2011 23:41

Nu igen..

Blandad kortlek, som vanligt.


EDS trött hela förmiddagen och halva eftermiddagen. Vid fyra var jag så vaken att jag klarade av att kliva ur soffan.


Sen var det fullt upp till kvällen. Orkar inte det riktigt. 


Sen är det morgondagen som väntar med ganska många måsten. 


Så. Inte så bra just nu. 


Så kan det vara.....

 
 
Lejonkvinnan

Lejonkvinnan

29 september 2011 14:59

Usch, denna EDS trötthet! Hoppas att du har något roligt måste idag som kan ge lite styrka i alla fall!

Kramar om

http://lejonkvinnan.blogg.se

Anna

29 september 2011 21:48

Tack vännen. Nja, jo, jag har träffat härliga människor, men kroppen har tagit stryk. :/

Kram på dej!

 
Ingen bild

Pianick

29 september 2011 21:20

Nu är det natti här.Helt slut efter röjet.Sov gott du med sen kram

Anna

29 september 2011 21:49

Kan förstå att du är slut efter dagens röj.

Hoppas du får en fin dag imorgon iaf. :)

Kram!!!

 
Ingen bild

Pianick

30 september 2011 10:34

God förmidda trött så jag mår illa i dag.Snurrat hela natten.Vet inte hur man ska ligga när det värker bränner överallt.Ha en så bra fredag du kan mega kram.Ps drog ur jacket med :)

 
Skrutten

Skrutten

1 oktober 2011 09:38

Ja undrar varför vi alltid måste dras med trötthet och smärta i någon form varje dag. Det är inte rättvist kan jag tycka.

Idag är det fortfarande varmt och fint väder i alla fall och jag ska ut och försöka "tanka" inför vintern. hihi Hoppas att det blir en fin dag för dig med.

http://edslivet.bloggo.nu

 
Ingen bild

henny

1 oktober 2011 14:35

nu är jag här å nosar runt igen,har äntligen fått min älskade lap top tillbaks så jag kan ligga å surfa:)
Du har haft det fortsatt tufft, mycket läkarbesök och annat kämpigt!Hoppas du kommer ur allt med huvudet högst, det brukar du ju göra...eller hur? Hoppas du får en fin helg och att kroppen är någorlundaskaplig, åtminstone så du får komma till din stubbe!Sköt om dej! Kram!

Anna

2 oktober 2011 23:35

Tack kära du. Kramar!!!

 
Stina

Stina

1 oktober 2011 15:39

Det går upp och det går ner, men det viktigaste är att det ändå finns ljusa stunder mitt i misären.

KRAM

http://www.stinamittilivet.wordpress.com

Anna

2 oktober 2011 23:36

Ja det finns ju alltid ljusa stunder i allt, så måste det vara. :)

Kramar!!!

 
Lejonkvinnan

Lejonkvinnan

2 oktober 2011 19:15

Saknar dig vännen! Kram

http://lejonkvinnan.blogg.se

Anna

2 oktober 2011 23:37

Tack vännen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 februari 2012 13:58

Nu hoppar jag över till den nya bloggen. Välkomna dit.    Ehlersdanloslife  ...

Av Anna - 12 februari 2012 09:53

Jo, jag är nog det ganska ofta. Jag vill gärna tro det bästa om folk, även om livet har lärt mej att man ofta inte ska det. Rent krasst.    (Sen kan man självklart "hit the jakpot" också, jag träffade ju min allra bästa vän på nätet, via ett foru...

Av Anna - 11 februari 2012 00:49

Snart är jag klar med min nya blogg.   Den här kommer finnas kvar, så klart, men jag byter bloggleverantör. Det är för att jag måste kunna blogga från mobilen, vissa dagar klarar jag inte av att sitta vid datorn. Då är den andra enklare.   Så s...

Av Anna - 10 februari 2012 15:44

Ja den har visst gått och gömt sej tror jag... Herrejösses så trött jag är!!! Jag vet att det beror på mitt minimala näringsintag, men alltså, jösses...     Tänkte visa bilder på operationsärret på magen. Det är "finare" än jag trodde det skull...

Av Anna - 8 februari 2012 00:56

      Visst längtar vi lite efter vår och sommar nu va? Värme är alltid bättre för min kropp, antar att det är så för er också, så jag lägger ut lite längtansbilder åt er, så ni har något att dagdrömma om.     Natti.     ...

Presentation


Jag är en "tjej" på 38 år som har EDS, Ehlers-Danlos Syndrom,typ3, överrörlighetstypen.
Kontakt: anna.EDS@hotmail.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vem är här?

Var kommer ni ifrån?

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards