Direktlänk till inlägg 26 december 2011

Aldrig mer...

Av Anna - 26 december 2011 23:29

Nej, aldrig mer laxermedel och vatten en hel dag...Det började med att jag spydde på förmiddagen, jag som trodde det skulle komma andra vägen liksom...Men ingen fara, det gjorde det. Och gör fortfarande. Jag är helt slut och kan knappt gå. Men jag ska baske mej göra den här röntgen! Så det är gjort... Jag ska ju fasta igen sen direkt, så det gör ju inget.För på onsdag är det dags. Hoppas jag. För om en vecka är det dags för röda veckor igen. Orka...Julen har ändå gått bra. Haft trevligt och hunnit träffa lite släkt. Min äldsta var här igår, underbart! <3 Han blir tjugo år och har sällan tid för mamma. ;)Nu blir det snart sängen. Skriver på mobilen, som jag tappade i toan igår, så den funkar! Vilken tur. :)Ha det fint i veckan nu, jag får se om jag orkar blogga mer.

 
 
Lejonkvinnan

Lejonkvinnan

27 december 2011 00:35

Usch vad otrevligt vännen! Nu håller jag alla tummar och tår och hoppas att allt går bra, att allt blir gjort och att du får komma hem före tolvslaget.

Kramar om

http://lejonkvinnan.blogg.se

Anna

27 december 2011 17:04

Jag räknar med att ligga kvar över helgen, så slipper jag bli besviken. ;)

Tack för alla tummar och tår, men var försiktig.

 
Malin

Malin

27 december 2011 14:45

Nä fy det smakade inge vidare den där skiten;) och jag tog bara en smutt!!! Var ju tvungen och se hur det smakade....ingefära och citron LÄT gott meeeen...uäck! Men nu är det gjort och hoppas innerligen du inte behöver göra om det igen, för jag förstår att det måste ta på dina krafter ja de få du har kvar <3 vila nu till imorgon! Kramar

http://malismastiff.bloggplatsen.se

Anna

27 december 2011 17:04

Ja du, äckel päckel var det. Urk.

Jag ska bara vila och dricka ikväll, spara på krafterna. ;)

Kramar till dej min vän.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 februari 2012 13:58

Nu hoppar jag över till den nya bloggen. Välkomna dit.    Ehlersdanloslife  ...

Av Anna - 12 februari 2012 09:53

Jo, jag är nog det ganska ofta. Jag vill gärna tro det bästa om folk, även om livet har lärt mej att man ofta inte ska det. Rent krasst.    (Sen kan man självklart "hit the jakpot" också, jag träffade ju min allra bästa vän på nätet, via ett foru...

Av Anna - 11 februari 2012 00:49

Snart är jag klar med min nya blogg.   Den här kommer finnas kvar, så klart, men jag byter bloggleverantör. Det är för att jag måste kunna blogga från mobilen, vissa dagar klarar jag inte av att sitta vid datorn. Då är den andra enklare.   Så s...

Av Anna - 10 februari 2012 15:44

Ja den har visst gått och gömt sej tror jag... Herrejösses så trött jag är!!! Jag vet att det beror på mitt minimala näringsintag, men alltså, jösses...     Tänkte visa bilder på operationsärret på magen. Det är "finare" än jag trodde det skull...

Av Anna - 8 februari 2012 00:56

      Visst längtar vi lite efter vår och sommar nu va? Värme är alltid bättre för min kropp, antar att det är så för er också, så jag lägger ut lite längtansbilder åt er, så ni har något att dagdrömma om.     Natti.     ...

Presentation


Jag är en "tjej" på 38 år som har EDS, Ehlers-Danlos Syndrom,typ3, överrörlighetstypen.
Kontakt: anna.EDS@hotmail.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vem är här?

Var kommer ni ifrån?

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards