Alla inlägg den 26 december 2011

Av Anna - 26 december 2011 23:29

Nej, aldrig mer laxermedel och vatten en hel dag...Det började med att jag spydde på förmiddagen, jag som trodde det skulle komma andra vägen liksom...Men ingen fara, det gjorde det. Och gör fortfarande. Jag är helt slut och kan knappt gå. Men jag ska baske mej göra den här röntgen! Så det är gjort... Jag ska ju fasta igen sen direkt, så det gör ju inget.För på onsdag är det dags. Hoppas jag. För om en vecka är det dags för röda veckor igen. Orka...Julen har ändå gått bra. Haft trevligt och hunnit träffa lite släkt. Min äldsta var här igår, underbart! <3 Han blir tjugo år och har sällan tid för mamma. ;)Nu blir det snart sängen. Skriver på mobilen, som jag tappade i toan igår, så den funkar! Vilken tur. :)Ha det fint i veckan nu, jag får se om jag orkar blogga mer.

Av Anna - 26 december 2011 00:57

Tänk vad man lägger ut i det offentliga egentligen? Hi hi. 

Nu fattas väl bara fäg och konstistens. Tihi. 


Jag läser ju alltid igenom mina inlägg, några gånger. Är ju en smula, nej, väldigt mycket, trög när det gäller att ta in text, nu för tiden. 

Så jag läser många gånger. Kronisk smärta tar ut sin rätt. Skallen är inte vad den varit.   

Av Anna - 26 december 2011 00:13

Ja. Jag erkänner. Det känns olustigt.

Hela den här kommande veckan känns konstig. 

Imorgon är det tarmrensning som gäller. Alltså klar flytande föda hela dagen, ihop med laxerande.

Sedan äter jag ju penicillin sedan i onsdags också. Som då inte kommer göra nytta imorgon heller. Hmmmm.

Såååå. Fasta hela dagen imorgon. Röntgen på tisdag fm. Sedan hinner jag nog med två proteindrinkar, om jag har tur. 

Sedan fasta igen inför operation på onsdag. 

Jag bara hoppas att kroppen pallar med. Att den orkar. Nu gnäller jag igen. Förlåt. Men jag bara undrar hur mycket kroppen klarar av? 

Det går säkert bra. Säkert.


Vet inte hur många som har sagt nu att det säkert kommer gå bra. "Du är säkert hemma på nyårsafton" "Det är inga problem, det ordnar sej"

Jo. Visst. Vi säger väl det. 


Jag är bara trött på allt just nu. Eller trött. Punkt. 

Väntar på att det ska vara över. Det är ingen liten operation, särsklilt inte på en med EDS. 

Men visst. Vi säger väl det. Det är en liten pluttig operation, utan risk. Suck. 

Presentation


Jag är en "tjej" på 38 år som har EDS, Ehlers-Danlos Syndrom,typ3, överrörlighetstypen.
Kontakt: anna.EDS@hotmail.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vem är här?

Var kommer ni ifrån?

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards