Direktlänk till inlägg 19 december 2011

Tidningsartikeln

Av Anna - 19 december 2011 10:32

Den kan ni läsa här


Jag var inte beredd på att det skulle pryda framsidan, och med en stor bild på mej till på köpet, men det får jag väl bjuda på antar jag.  


Nu tror jag inte att några mirakel ska ske, men jag hoppas, hoppas på att något ska hända. Politiker är ju ett släkte för sej, och är svåra att påverka, men kanske, kanske att någon läkare tar åt sej och tänker efter nästa gång.


Jag ska köpa själva tidningen i eftermiddag, det är ju kul att ha den. Jag ska till stan och handla lite, och måste vänta in dottern, som får köra rullstolen. Det är himla tur att hon inte skäms för det, hon är världens gulligaste.  


Ha en fin dag nu, alla läsare.   

 
 
Maddo

Maddo

19 december 2011 11:53

Vad bra att du fick så stor artikel och inte bara en notis! Jag hejjar på dig! Artikeln kändes väldigt kort men tar ändå upp det viktigaste! ♥

http://magdoo.blogg.se

Anna

19 december 2011 15:12

Ja jösses, första sidan här i lilla Motala, du förstår.... ;)
Det var väldigt kort, och jag fick inte med precis allt, men andemeningen kom med iaf.

Tack vännen.

 
Ingen bild

henny

19 december 2011 13:44

heder och beröm till dej Anna som fått ett reportage i tidningen om EDS och om din situation och hur dåligt behandlad du blivit!Håller tummaroch tår att detta ska ge en positiveffekt för dej, att vården får upp ögonen och kanske framför allt politikerna...för som du säger det är ju systemet de tär fel på( även om detfinns totaltoempatiska personer inom vårdsektorn oxå)
TACK för ditt engagemang i detta att sprida budskapet omEDS!

Anna

19 december 2011 15:11

Tack för alla rosor, det känns bra. :)
Det blev ju ganska komprimerat, men ändå jättebra. Jag fick med det mesta ändå.

Kram på dej vännen. :)

 
Ingen bild

pianick

19 december 2011 18:06

Hur bra som helst.Ttrevlig kväll björn kram kom till stubben i dag :)

Anna

19 december 2011 23:37

Hoppas du njöt på stubben åt mej också vännen. :)

 
Malin

Malin

19 december 2011 18:27

Ja super Anna! Nu måste dom SE dig (internskämt)!!!! Bra artikel, kort men innehållsrik...lite lam men de har väl sina regler antar jag;) väntar spänt på uppföljning med den där andra!

http://malismastiff.bloggplatsen.se

Anna

19 december 2011 23:40

Ja lite kort och lam var den, men som du säger, de har nog sina regler att följa...
Jag väntar också på nästa, ska bli spännande. :)

 
carro

carro

19 december 2011 22:49

Lovley...ibland blir de inte som man tänkt sej =)
Så var de för min kompis då hon gick ut med mobbningen på sin sons skola, & vipps så satt hon där på första sidan ,inte vad hon tänkt MEN de visste var de tog ska du veta så kanske du får lite våg att åka på nu =)
Eller jag hoppas det..kraamar

http://edsfamiljensliv.blogspot.com

Anna

19 december 2011 23:42

Ja den där vågen tar jag gärna nu. :)
Det är en läkare som hittills har uppskattat artikeln, och det känns skönt.
Jag bara hoppas att något bra kommer ur detta.

Kram på dej vännen. Jag tänker på dej och dina smärtor... Jag önskar att du får lite lindring snart.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 februari 2012 13:58

Nu hoppar jag över till den nya bloggen. Välkomna dit.    Ehlersdanloslife  ...

Av Anna - 12 februari 2012 09:53

Jo, jag är nog det ganska ofta. Jag vill gärna tro det bästa om folk, även om livet har lärt mej att man ofta inte ska det. Rent krasst.    (Sen kan man självklart "hit the jakpot" också, jag träffade ju min allra bästa vän på nätet, via ett foru...

Av Anna - 11 februari 2012 00:49

Snart är jag klar med min nya blogg.   Den här kommer finnas kvar, så klart, men jag byter bloggleverantör. Det är för att jag måste kunna blogga från mobilen, vissa dagar klarar jag inte av att sitta vid datorn. Då är den andra enklare.   Så s...

Av Anna - 10 februari 2012 15:44

Ja den har visst gått och gömt sej tror jag... Herrejösses så trött jag är!!! Jag vet att det beror på mitt minimala näringsintag, men alltså, jösses...     Tänkte visa bilder på operationsärret på magen. Det är "finare" än jag trodde det skull...

Av Anna - 8 februari 2012 00:56

      Visst längtar vi lite efter vår och sommar nu va? Värme är alltid bättre för min kropp, antar att det är så för er också, så jag lägger ut lite längtansbilder åt er, så ni har något att dagdrömma om.     Natti.     ...

Presentation


Jag är en "tjej" på 38 år som har EDS, Ehlers-Danlos Syndrom,typ3, överrörlighetstypen.
Kontakt: anna.EDS@hotmail.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vem är här?

Var kommer ni ifrån?

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards