Direktlänk till inlägg 17 december 2011

Skulle ändå vilja

Av Anna - 17 december 2011 14:05

Ja, fast jag inte gillar att vara bland folk, så skulle jag vilja åka till stan och gå lite i affärerna nu när snart är jul. 

Men min rullstol har inte visat sej än. Jag vet att den har kommit, men jag har inte fått komma och hämta den. 

Jag har en transportrulle, men det är så trist att inte kunna vinkla den själv när man är ute, och titta på det man vill. 

Ja ja, aldrig är man nöjd. 


Har också lyckats bli rejält förkyld, och jag hoppas VERKLIGEN att det går över till jag ska opereras, annars blir det ju inget... Men det borde det göra.... Fast, med min tur.... 


Idag har det regnat hela dagen, och det övergick förut i snöblandat regn, och nu snöar det. Fast det lägger sej ju inte på lervällingen här, tyvärr. Jag skulle tycka det vore så skönt om det la sej lite snö, det blir så ljust och fint. 


Jag mår inte så bra, ska jag erkänna. Jag tror näringsbristen börjar ta ut sin rätt. Jag försöker få i mej, men det går bara inte! Jag orkar inte ha ont i magen också. 


Ja ja, lördag är det, myskväll med familjen står på agendan.   

 
 
Lejonkvinnan

Lejonkvinnan

17 december 2011 17:24

Vi är förkylda hela familjen här, jag hoppas vi står på benen på julafton.
Vad är det för sorts rullstol som du ska få? (du har säkert skrivit det men jag är så snurrig just nu) och varför i hela friden får du inte hämta den? Jag förstår mycket väl att du vill ut! Jag skulle bli helt nipprig om jag inte fick komma ut i julhandeln, men jag älskar ju att shoppa, även om jag sällan köper något.

Försök att kurera förkylningen nu! Och du, det betyder mycket att du läser <3 Att du finns där ute.

Kramis

http://lejonkvinnan.blogg.se

Anna

18 december 2011 23:26

Den heter active. Den är lätt att köra och väger lite. Men det hjälper ju inte mej ju... Asch, jag får försöka helt enkelt. Sliter jag ut axlar och armar så får det väl vara så antar jag.

Tack vännen, det betyder mycket att du finns där också.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 februari 2012 13:58

Nu hoppar jag över till den nya bloggen. Välkomna dit.    Ehlersdanloslife  ...

Av Anna - 12 februari 2012 09:53

Jo, jag är nog det ganska ofta. Jag vill gärna tro det bästa om folk, även om livet har lärt mej att man ofta inte ska det. Rent krasst.    (Sen kan man självklart "hit the jakpot" också, jag träffade ju min allra bästa vän på nätet, via ett foru...

Av Anna - 11 februari 2012 00:49

Snart är jag klar med min nya blogg.   Den här kommer finnas kvar, så klart, men jag byter bloggleverantör. Det är för att jag måste kunna blogga från mobilen, vissa dagar klarar jag inte av att sitta vid datorn. Då är den andra enklare.   Så s...

Av Anna - 10 februari 2012 15:44

Ja den har visst gått och gömt sej tror jag... Herrejösses så trött jag är!!! Jag vet att det beror på mitt minimala näringsintag, men alltså, jösses...     Tänkte visa bilder på operationsärret på magen. Det är "finare" än jag trodde det skull...

Av Anna - 8 februari 2012 00:56

      Visst längtar vi lite efter vår och sommar nu va? Värme är alltid bättre för min kropp, antar att det är så för er också, så jag lägger ut lite längtansbilder åt er, så ni har något att dagdrömma om.     Natti.     ...

Presentation


Jag är en "tjej" på 38 år som har EDS, Ehlers-Danlos Syndrom,typ3, överrörlighetstypen.
Kontakt: anna.EDS@hotmail.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vem är här?

Var kommer ni ifrån?

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards